Սուրճի բաժակի վրա Ձեր անունը գրելը Sturbacks-ն է մշակել. ինչպե՞ս այն դարձավ համաշխարհային ֆենոմեն
Սկիզբը՝ երեք ընկեր և փոքրիկ սրճարան
Starbucks-ը հիմնադրվել է 1971 թվականին Սիեթլում երեք ընկերների՝ Ջերի Բոլդուինի, Գորդոն Բոուքերի և Զև Սիգլի կողմից։ Նրանց նպատակը պարզապես որակյալ սուրճ վաճառելն էր։ Սկզբում ընկերությունն ուղղակի վաճառում էր սուրճի հատիկներ և սարքավորումներ՝ առանց պատրաստի ըմպելիքների։
Բայց 1980-ականներին մի մարդ եկավ, որը հիմնովին փոխեց Starbucks-ի ճակատագիրը՝ Հովարդ Շուլցը, և նա էլ վերածեց Starbucks-ը համաշխարհային բրենդի։ Ինպե՞ս։
Իտալիայի սրճարանային մշակույթից գերված՝ նա նկատում է, որ մարդիկ սրճարաններում ոչ միայն սուրճ են խմում, այլև շփվում, աշխատում ու հանգստանում։ Վերադառնալով՝ նա առաջարկում է, որ Starbucks-ը պետք է դառնա ոչ թե պարզապես սուրճի վաճառքի կետ, այլ իրական սրճարանային փորձառություն։ Նախնական հիմնադիրները դեմ էին այս գաղափարին, բայց 1987-ին Շուլցը գնում է Starbucks-ը և սկսում իր հեղափոխությունը։
Ինչպե՞ս Starbucks-ը դարձավ հաջողակ
1. «Երրորդ վայրը»
Շուլցը հայտարարեց, որ Starbucks-ը պետք է դառնա "Third Place"՝ այսինքն մարդկանց կյանքում պետք է լինի ոչ միայն տունը և աշխատանքը, այլև Starbucks-ը՝ որպես երրորդ տեղ, որտեղ նրանք կարող են հանգստանալ, աշխատել կամ հանդիպել ընկերների հետ։
2. Անհատականացված սուրճ և հաճախորդների փորձ
Starbucks-ը առաջիններից էր, որ սկսեց հաճախորդներին սպասարկել անունով։ Երբ պատվիրում եք սուրճ, բարիստան գրում է ձեր անունը բաժակի վրա։ Այս պարզ ժեստը դարձավ բրենդային մարքեթինգի հզոր գործիք։
3. Բարձրորակ սուրճ և բազմազանություն
Starbucks-ը կենտրոնացավ որակի վրա, առաջարկելով 100% Arabica սուրճ և ստեղծելով բազմազանություն՝
✔ Latte, Cappuccino, Mocha, Frappuccino
✔ Մրցակիցներից տարբերվող սեզոնային ըմպելիքներ (Pumpkin Spice Latte, Peppermint Mocha)
4. Միջազգային ընդլայնում
1996-ին Starbucks-ը բացեց իր առաջին սրճարանը Ճապոնիայում, որից հետո արագորեն մտավ Եվրոպա, Չինաստան և Մերձավոր Արևելք։ Ներկայումս այն ունի ավելի քան 35,000 մասնաճյուղ ավելի քան 80 երկրներում։
Հետաքրքիր դեպքեր Starbucks-ի պատմությունից
1. Առաջին լոգոն՝ մերկ նիմֆա
Starbucks-ի սկզբնական լոգոն, որը ստեղծվել էր 1971-ին, ներկայացնում էր մերկ սիրեն (ծովային նիմֆա), որը խորհրդանշում էր ծովի կապը սուրճի հետ (քանի որ սուրճի հատիկները բերվում էին նավերով)։ Սակայն տարիների ընթացքում, երբ բրենդը սկսեց ավելի մեծ տարածում գտնել, մարդիկ սկսեցին դժգոհել, որ լոգոն չափազանց «բաց» է, և 1992-ին այն փոփոխվեց՝ սիրենին դարձնելով ավելի «կենսական»։
2. Starbucks-ը սկսեց վաճառել Frappuccino-ն՝ իր իսկ կամքին հակառակ
1994-ին Starbucks-ը ձեռք բերեց «The Coffee Connection» անունով սրճարանային ցանցը, որը հայտնի էր իր Frappuccino անունով սառը սուրճով։ Սկզբում ղեկավարությունը համոզված չէր, որ այն կհաջողվի, բայց որոշեցին փորձել։
Արդյունքը՞։ Frappuccino-ն դարձավ ամենահայտնի սուրճային ըմպելիքներից մեկը և տարեկան ավելի քան 3 միլիարդ դոլարի վաճառք է ապահովում։
3. Starbucks-ը մեծ դեր ունեցավ «Pumpkin Spice»-ի տարածման մեջ
Երբ 2003-ին Starbucks-ը ներկայացրեց Pumpkin Spice Latte-ն, ոչ ոք չէր սպասում, որ այն կդառնա ֆենոմեն։ Բայց այն արագորեն տարածվեց, և այսօր ԱՄՆ-ում աշունն անհնար է պատկերացնել առանց այս ըմպելիքի։
Դա այնքան մեծ ազդեցություն ունեցավ, որ հիմա ամեն ինչում կարելի է գտնել «Pumpkin Spice» համը՝ լատտեից մինչև մոմեր ու կոսմետիկա։
4.Starbucks-ի խելացի ռազմավարությունը՝ անվճար Wi-Fi
2008-ին Starbucks-ը որոշեց իր սրճարաններում տրամադրել անվճար Wi-Fi, ինչը դարձավ բիզնես ռազմավարական մեծ հաղթանակ։
Սա վերածեց սրճարանները ոչ միայն սուրճի վայրերի, այլև աշխատելու, ուսանելու և սոցիալականացնելու տեղերի։ Այսօր Starbucks-ը դարձել է ամենահայտնի "նստելու և աշխատելու" վայրերից մեկը ամբողջ աշխարհում։
5."Game of Thrones"-ի 8-րդ սեզոնի 4-րդ սերիայում (2019 թ.) պատահաբար մնացած Starbucks-ի բաժակը դարձավ համացանցի հիթ
Ինչպե՞ս դա տեղի ունեցավ
Այս սերիայում, երբ հերոսները տոնում էին Ուայթ Ուոքերների դեմ տարած հաղթանակը, Դեյներիս Թարգարիենը (Էմիլիա Քլարք) նստած էր սեղանի շուրջ, և հենց նրա առջև նկատվեց ժամանակակից սուրճի բաժակ։
Ինչու՞ դա մեծ աղմուկ բարձրացրեց
- «Game of Thrones»-ի գործողությունները տեղի են ունենում միջնադարյան ֆանտաստիկ աշխարհում, որտեղ նմանատիպ բաներ պարզապես չպետք է գոյություն ունենային։
- Տեսարանը շատ ուշադիր ստուգված էր, բայց somehow բաժակը մնացել էր աննկատ։
- Այն արագ դարձավ ինտերնետի զվարճալի թեմա, և մարդիկ սկսեցին կատակել, թե Դեյներիսը սիրում է Starbucks-ի Pumpkin Spice Latte։
Ինչպես արձագանքեց HBO-ն
HBO-ն մեկ օր անց հեռացրեց բաժակը սերիայից, բայց արդեն ուշ էր՝ դա դարձավ մեդիա-ֆենոմեն։
Starbucks-ի արձագանքը
Թեև իրականում բաժակը Starbucks-ի չէր, բրենդը արագ օգտագործեց պահը մարքեթինգային նպատակներով՝ կատակելով, որ Դեյներիսը հավանաբար պատվիրել էր Dragon Drink։
Այս դեպքը ցույց տվեց, թե ինչպես մեկ փոքրիկ անուշադրությունը կարող է դառնալ մեծագույն գովազդային հաղթանակ, նույնիսկ երբ դա պատահականություն է։
Starbucks-ը պարզապես սրճարան չէ, այն դարձել է մշակույթ և ապրելակերպ։
Այսօր, եթե սուրճի բաժակի վրա գրվում է Ձեր անունը, ապա իմացեք՝ դա ոչ թե պատահականություն է, այլ աշխարհի ամենահաջողակ բրենդային մարքեթինգի արդյունքը։
Комментарии