Հեղափոխություն մարկետինգում և սկանդալային պատմություն. «Red Bull»՝ աշխարհում ամենահայտնի էներգետիկ ըմպելիքը
Երբ խոսում ենք էներգետիկ ըմպելիքների մասին, առաջին անունը, որը գալիս է մտքին, Red Bull-ն է։ Այս ապրանքանիշը ոչ միայն հեղափոխել է ըմպելիքների շուկան, այլև ստեղծել է ամբողջական մշակույթ՝ կապված ադրենալինի, սպորտի և արկածների հետ։ Բայց ինչպե՞ս է այս պարզ ըմպելիքը դարձել համաշխարհային ֆենոմեն։ Եկեք պարզենք։
Ծագումը՝ թաիլանդական ըմպելիքից մինչև միջազգային բրենդ
«Red Bull»-ի պատմությունը սկսվեց 1980-ականներին, երբ ավստրիացի ձեռնարկատեր Դիտրիխ Մատեշիցը այցելեց Թաիլանդ։ Նա նկատեց, որ տեղացիները հաճախ օգտագործում էին "Krating Daeng" կոչվող էներգետիկ ըմպելիքը՝ հոգնածությունն ու ուժասպառությունը հաղթահարելու համար։
Այս ըմպելիքը ստեղծվել էր Չալեո Յուվիդյայի կողմից 1976-ին և արագորեն տարածվել էր Ասիայում։ Մատեշիցը տեսավ մեծ հնարավորություններ և 1984-ին Յուվիդյայի հետ համատեղ հիմնեց Red Bull GmbH-ն։ Նրանք թարմացրեցին բաղադրատոմսը, դարձնելով այն ավելի գրավիչ արևմտյան սպառողների համար, և 1987-ին ներկայացրեցին Եվրոպայի շուկա։
Ինչպե՞ս Red Bull-ը հեղափոխեց մարքեթինգը
1. «Red Bull-ը տալիս է թևեր»՝ բրենդի լեգենդար կարգախոսը
Կարգախոսը՝ "Red Bull gives you wings", դարձավ ապրանքանիշի խորհրդանիշը, ինչը ուժեղացրեց ընկալումը, որ ըմպելիքը էներգիա է հաղորդում և բարձրացնում է արտադրողականությունը։
2. Անվտանգության հետ կապված սկանդալները միայն մեծացրին հետաքրքրությունը
Red Bull-ը սկզբում սուր քննադատության ենթարկվեց իր բաղադրության պատճառով, քանի որ այն պարունակում էր տաուրին և կոֆեին, որոնք շատ երկրներում վերահսկվում էին։ Սակայն հենց այս սկանդալները նպաստեցին նրա տարածմանը՝ ստիպելով մարդկանց փորձել ըմպելիքը։
3. Էքստրեմալ սպորտի հովանավորություն
Red Bull-ը մարքեթինգային նորարարական մոտեցում կիրառեց՝ հովանավորելով արկածային և էքստրեմալ սպորտաձևեր, ինչպիսիք են՝
- Պարաշյուտային թռիչքները
- MotoGP և Formula 1
- Ձյունագնդային և լեռնային հեծանվավազքը
- Red Bull Stratos նախագիծը՝ որտեղ Ֆելիքս Բաումգարտները ցատկեց տիեզերքից (2012)
Այս միջոցառումները բրենդին տվեցին բացառիկ ճանաչում և ստեղծեցին արկածային ու ադրենալինով լի կերպար։
Red Bull-ի հետաքրքիր փաստերը
✔ Ամեն վայրկյանում վաճառվում է մոտ 10 «Red Bull»։
✔ 2012-ին Red Bull Stratos նախագիծը սահմանեց YouTube-ի ուղիղ հեռարձակման դիտումների ռեկորդը։
✔Red Bull-ը սկզբում չընդունվեց ավստրիական կառավարության կողմից, բայց այժմ այն աշխարհի ամենավաճառվող էներգետիկ ըմպելիքն է։
✔ Ընկերությունն ունի իր սեփական Formula 1 թիմը՝ Red Bull Racing-ը, որը բազմիցս դարձել է աշխարհի չեմպիոն։
Red Bull-ը հաջողության հասավ ոչ թե պարզապես լավ ըմպելիքի, այլ հանճարեղ մարքեթինգի շնորհիվ։ Այն ստեղծեց ոչ թե պարզապես ապրանք, այլ կյանքի ոճ, որտեղ արկածները, սպորտը և էներգիան կենտրոնական դեր ունեն։ Եվ այսօր, այն մնում է էներգետիկ ըմպելիքների շուկայի անվիճելի առաջատարը։
Red Bull-ը ձեզ տալիս է թևե՞ր։ Գուցե ոչ բառացիորեն, բայց այն հաստատ փոխել է համաշխարհային բիզնեսի խաղի կանոնները։
Комментарии