Հարավային Կորեա. ավանդույթների և նորարարությունների երկիր

 

Հարավային Կորեայի պատմություն

Հարավային Կորեան, որը պաշտոնապես հայտնի է որպես Կորեայի Հանրապետություն, ունի հազարամյակների պատմություն: Կորեական թերակղզում եղել են տարբեր դինաստիաներ, այդ թվում՝ Գոջոսեոն (մ.թ.ա. 2333–մ.թ.ա. 108), Գոգուրեո, Բեկջե և Սիլլա թագավորությունները, որոնք նշանակալի դեր են խաղացել կորեական մշակույթի և ինքնության ձևավորման գործում։ Սիլայի թագավորությունը (մ.թ.ա. 57–մ.թ. 935) հատկապես հայտնի է թերակղզու մեծ մասի միավորմամբ 7-րդ դարում։ Հետագայում Գորյեոյի դինաստիան (918–1392) ներդրեց առաջադեմ վարչական համակարգեր և տվեց Կորեայի անունը։ Joseon Dynasty-ը (1392–1897) ամրապնդեց կոնֆուցիականությունը որպես գերիշխող փիլիսոփայություն՝ ազդելով կորեական հասարակության, կառավարման և մշակույթի վրա։ 

20-րդ դարում Կորեան ենթարկվեց գաղութացման Ճապոնիայի կողմից (1910–1945), իսկ հետագայում Երկրորդ համաշխարհային պատերազմից հետո բաժանվեց Հյուսիսային և Հարավային Կորեաների։ Կորեական պատերազմը (1950–1953) ավելի խորացրեց այս բաժանումը, որի արդյունքում ստեղծվեցին երկու առանձին ազգեր։ Այդ ժամանակից ի վեր Հարավային Կորեան պատերազմից տուժած երկրից վերածվել է աշխարհի ամենազարգացած տնտեսություններից մեկի:

Կորեական մշակույթ

Կորեական մշակույթը հնագույն ավանդույթների և ժամանակակից նորարարությունների խառնուրդ է: Մեծերի նկատմամբ հարգանքը, ամուր ընտանեկան արժեքները և կոնֆուցիական սկզբունքները դեռևս այսօր էլ ազդում են կորեական հասարակության վրա: Ավանդական սովորույթները, ինչպիսիք են Seollal (Լուսնային Նոր տարի) և Chuseok  (Բերքի տոն) շարունակում են մնալ կարևոր տոնակատարություններ, որտեղ ընտանիքները հավաքվում են, կիսում սնունդը և հարգանքի տուրք մատուցում իրենց նախնիներին: Կորեական խոհանոցը նրա մշակույթի ևս մեկ կարևոր կողմ է: Kimchi՝ ֆերմենտացված բանջարեղենային ուտեստը, հանդիսանում է յուրաքանչյուր կերակուրի հիմնական բաղադրիչը։ Bulgogi (մարինացված տավարի միս), Bibimbap (խառը բրինձ բանջարեղենով) և Tteokbokki (կծու բրնձով տորթեր) հայտնի ազգային ուտեստներ են։



Հարավային Կորեայի տնտեսություն

Հարավային Կորեան հայտնի է իր արագ տնտեսական զարգացմամբ, որը հաճախ անվանում են «Հրաշք Հան գետի վրա»: 1960-ականներին երկիրը ամենաաղքատներից մեկն էր աշխարհում, սակայն ռազմավարական քաղաքականության, տեխնոլոգիական առաջընթացի և արդյունաբերականացման շնորհիվ այն դարձավ տնտեսական հզոր կենտրոն:

Հարավային Կորեայի խոշոր ընկերությունները, ներառյալ Samsung-ը, Hyundai-ն և LG-ը, համաշխարհային ճանաչում են ձեռք բերել էլեկտրոնիկայի, ավտոմեքենաների և տեխնոլոգիաների ոլորտներում: Երկիրը նաև առաջատար է նավաշինության, ռոբոտաշինության և արհեստական ​​ինտելեկտի ոլորտներում: Ուժեղ շեշտը դնելով կրթության և նորարարության վրա՝ Հարավային Կորեան իրեն դիրքավորել է որպես համաշխարհային տնտեսության հիմնական խաղացող:

Ազգը նաև ունի բարձր զարգացած ենթակառուցվածք՝ արդյունավետ հասարակական տրանսպորտով, գերարագ ինտերնետով և առաջադեմ բժշկական հաստատություններով: Նրա մայրաքաղաքը՝ Սեուլը, տեխնոլոգիայի, ֆինանսների և զվարճանքի կենտրոն է, որն ամեն տարի գրավում է միլիոնավոր զբոսաշրջիկների:




Քեյ-Փոփ արդյունաբերություն

Հարավային Կորեայի զվարճանքի արդյունաբերությունը համաշխարհային ճանաչում է ձեռք բերել, քանի որ K-pop-ը (կորեական փոփ երաժշտություն) գլխավորում է համաշխարհային ազդեցության ալիքը, որը հայտնի է որպես Hallyu Wave (Կորեական ալիք): K-pop-ը համատեղում է գրավիչ մեղեդիները, սինխրոնացված խորեոգրաֆիան և բարձրորակ արտադրությունը՝ այն դարձնելով յուրահատուկ և դինամիկ ժանր: Խմբերը, ինչպիսիք են BTS, BLACKPINK, EXO, TWICE և Stray Kids, ունեն միլիոնավոր երկրպագուներ ամբողջ աշխարհում: Այս արտիստները դեբյուտից առաջ անցնում են երգի, պարի և կատարման խիստ ուսուցում: K-pop ընկերությունները, ինչպիսիք են HYBE-ն, SM Entertainment-ը, JYP Entertainment-ը և YG Entertainment-ը, մեծ ներդրումներ են կատարում բարձրորակ երաժշտական ​​տեսահոլովակների արտադրության և համաշխարհային շրջագայությունների կազմակերպման համար: Սոցիալական մեդիա հարթակները, մասնավորապես՝ YouTube-ը և TikTok-ը, վճռորոշ դեր են խաղացել K-pop-ի համաշխարհային տարածման գործում: Ժանրի ազդեցությունը տարածվում է երաժշտությունից դուրս՝ ազդելով նորաձևության, գեղեցկության միտումների և նույնիսկ լեզվի ուսուցման վրա, քանի որ շատ երկրպագուներ սովորում են կորեերեն՝ բառերը հասկանալու և իրենց կուռքերի հետ շփվելու համար:




Կորեական դրամաներ (Kdrama)

Կորեական դրամաները, որոնք նաև հայտնի են որպես K-dramas, մշակութային այլ խոշոր արտահանումներ են: Դրանք ներառում են տարբեր ժանրեր, այդ թվում՝ ռոմանտիկ, ֆանտաստիկ, պատմական գեղարվեստական ​​և թրիլլեր: Ամենահայտնի K-դրամաներից մի քանիսը ներառում են «Crash Landing on You», «Goblin», «Squid Game», «Itaewon Class» և «Vincenzo»: K-dramas-ները հայտնի են իրենց հուզական խորությամբ, արտադրության բարձր որակով և ազդեցիկ պատմվածքով: Շատ դրամաներ ներառում են ավանդական կորեական մշակույթի տարրեր, ինչպիսիք են Hanbok (ավանդական հագուստ) և պատմական միջավայրերը, մինչդեռ մյուսները կենտրոնանում են ժամանակակից թեմաների վրա, ինչպիսիք են բիզնեսը, տեխնոլոգիան և սոցիալական խնդիրները:

 


Հոսքային հարթակները, ինչպիսիք են Netflix-ը, Viki-ն և Disney+-ը, K-dramas-ները հասանելի են դարձրել համաշխարհային լսարանի համար՝ մեծացնելով դրանց ժողովրդականությունը ողջ աշխարհում: Նրանց ազդեցությունը նպաստել է կորեական գեղեցկության արտադրանքի, զբոսաշրջության և լեզվի ուսուցման աճին, քանի որ շատ հեռուստադիտողներ սկսել են հետաքրքրվել կորեական մշակույթով:

 

Հինգ հետաքրքիր փաստ Հարավային Կորեայի մասին

 1.    Աշխարհի ամենաարագ ինտերնետը – Հարավային Կորեան ունի աշխարհի ամենաարագ ինտերնետի արագություններից մեկը ։

2.    Պարտադիր զինվորական ծառայություն – Հարավային Կորեայի բոլոր տղամարդիկ պետք է ծառայեն բանակում մոտ 18-21 ամիս՝ կախված այն ճյուղից, որին միանում են:

3.    Եզակի տարիքային համակարգ – Ավանդաբար, կորեացիները համարվում են մեկ տարեկան ծննդյան պահին և տարեկան հավաքում են ամեն Նոր տարի, թեև այս համակարգը փոխարինվում է միջազգային տարիքային համակարգով:

4.    24-ժամյա մշակույթ – Մայրաքաղաք Սեուլը հայտնի է իր 24-ժամյա սրճարաններով, ռեստորաններով և ժամանցի վայրերով, ինչը այն դարձնում է աշխարհի ամենաաշխույժ քաղաքներից մեկը:

5.    Պլաստիկ վիրաբուժության մայրաքաղաք - Հարավային Կորեան ունի պլաստիկ վիրաբուժության ամենաբարձր ցուցանիշներից մեկը, որտեղ շատ տեղացիներ և օտարերկրացիներ այցելում են կոսմետիկ ընթացակարգեր, մասնավորապես Գանգնամ, Սեուլ քաղաքներում:

Комментарии

Популярные сообщения