Ինչպե՞ս աշխատանքից չշեղվել և պահպանել ուշադրությունը աշխատավայրում


Աշխատանքի վրա կենտրոնանալը կարևոր է արդյունավետության և սահմանված նպատակներին հասնելու համար:  Այնուամենայնիվ, ժամանակակից աշխատավայրում բազմաթիվ շեղումներով, կենտրոնացած մնալը կարող է դժվար լինել:  Ահա մի քանի գործնական խորհուրդներ, որոնք կօգնեն ձեզ մնալ ուղու վրա և հասնել ձեր աշխատանքային նպատակներին:







 **1.  Կազմեք անելիքների ցուցակ**


 Անելիքների ցանկի ստեղծումը պարզ, բայց արդյունավետ միջոց է ձեր խնդիրները կազմակերպելու համար:  Գրի առեք այն ամենը, ինչ ձեզ հարկավոր է օրվա ընթացքում:  Այս ցանկը կծառայի որպես ուղեցույց՝ օգնելով ձեզ մնալ ուղու վրա և ապահովել, որ չմոռանաք կարևոր առաջադրանքները:  Ձեր պարտականությունների հստակ ուրվագիծը կարող է նաև նվազեցնել սթրեսը և ձեր ծանրաբեռնվածությունը ավելի կառավարելի թվալ:


 **2.  Կատարեք կարճ ընդմիջումներ**


 Երկար ժամանակ անընդհատ աշխատելը կարող է հանգեցնել հոգնածության և արդյունավետության նվազմանը:  Կարևոր է կարճ ընդմիջումներ անել ողջ օրվա ընթացքում։  Ամեն ժամ 5-10 րոպեանոց արագ ընդմիջումը կարող է օգնել ձեզ վերալիցքավորվել և պահպանել կենտրոնացումը:  Այս ընդմիջումների ժամանակ ձգվեք, զբոսնեք կամ ինչ-որ հանգստացնող բան արեք՝ ձեր միտքը մաքրելու համար:




 **3.  Ձեր աշխատասեղանը մաքուր պահեք **


 Խճճված գրասեղանը կարող է շեղելու զգալի աղբյուր լինել:  Ձեր աշխատանքային տարածքը մաքուր և կազմակերպված պահելը կօգնի ձեզ ավելի լավ կենտրոնանալ:  Հեռացրեք ավելորդ իրերը և գրասեղանի վրա պահեք միայն առաջին անհրաժեշտության պարագաները:  Մաքուր միջավայրը կարող է բարելավել ձեր կենտրոնացումը և արդյունավետությունը:


 **4.  Անջատել ծանուցումները**


 Ձեր հեռախոսից կամ համակարգչից ստացված ծանուցումները կարող են խաթարել ձեր կենտրոնացումը:  Շեղումները նվազագույնի հասցնելու համար աշխատանքի ընթացքում անջատեք ոչ էական ծանուցումները:  Դրեք ձեր սարքերը «Չանհանգստացնել» ռեժիմի վրա կամ աշխատանքային ժամերին անջատեք հատուկ հավելվածների ծանուցումները:






 **5.  Նպատակ դնել**


 Ամեն օր նպատակներ դնելը կարող է ձեզ նպատակի նկատմամբ պատասախանատվության  հստակ զգացում տալ:  Ձեր առաջադրանքները բաժանեք ավելի փոքր, կառավարելի նպատակների:  Այս մոտեցումը ձեր ծանրաբեռնվածությունը դարձնում է ավելի քիչ ճնշող և թույլ է տալիս հետևել ձեր առաջընթացին:  Փոքր նպատակներին հասնելը կարող է նաև բարձրացնել ձեր մոտիվացիան և վստահությունը:


 **6.  Գտեք հանգիստ վայր **


 Աղմուկը և ընդհատումները կարող են դժվարացնել կենտրոնացումը:  Հնարավորության դեպքում աշխատեք հանգիստ տեղ:  Սա կարող է նշանակել` օգտագործել աղմուկը հանող ականջակալներ, գտնել մեկուսի անկյուն կամ աշխատել տանից, եթե ձեր աշխատանքը դա թույլ է տալիս:  Հանգիստ միջավայրը կարող է զգալիորեն բարձրացնել ձեր կենտրոնացումը:


 **7.  Մնա հիդրացված **


 Հիդրատացված մնալը կարևոր է ուշադրության և ընդհանուր առողջության պահպանման համար:  Օրվա ընթացքում շատ ջուր խմեք։  Ջրազրկումը կարող է հանգեցնել հոգնածության և կենտրոնանալու դժվարության, այնպես որ գրասեղանի մոտ պահեք ջրի շիշ և կանոնավոր կում-կում խմեք:


 **8.  Խուսափեք բազմաբնույթ առաջադրանքներից**


 Multitasking-ը կարող է նվազեցնել ձեր աշխատանքի որակը և մեծացնել սթրեսը:  Կենտրոնացեք մեկ առաջադրանքի վրա՝ ձեր արդյունավետությունն ու ճշգրտությունը բարելավելու համար:  Մի առաջադրանք կատարելը, նախքան հաջորդին անցնելը, կարող է օգնել ձեզ կազմակերպված մնալ և նվազեցնել սխալների հավանականությունը:


**9. Սկզբում կատարեք բարդ առաջադրանքները**


 Աշխատանքային օրվա սկզբում դուք ավելի եռանդուն եք:  Նախ կատարեք բարդ առաջադրանքներ, որպեսզի ավելի հեշտ նախագծեր մնան, երբ օրվա ընթացքում ձեր ուշադրությունը սկսի սպառվել:  Դուք գոհ կլինեք ինքներդ ձեզնից, երբ ձեր աշխատանքային օրվա մնացած մասը բաղկացած լինի աշխատանքից, որը պահանջում է ավելի քիչ ուղեղի ուժ:


**10. Աշխատեք ձեր ամենաարդյունավետ ժամերին**


 Որոշ մարդիկ ավելի շատ աշխատանք են կատարում վաղ առավոտյան, իսկ մյուսները գտնում են, որ երեկոյան կարող են անել:  Պարզեք, թե օրվա որ ժամին եք ամենաարդյունավետը և պլանավորեք օրվա այդ ժամին աշխատել ձեր ամենաբարդ առաջադրանքների վրա:


**11. Սահմանեք ժամանակաչափ**


 Պոմոդորոյի մեթոդը հիանալի միջոց

է ինքներդ ձեզ մարզելու, որպեսզի խուսափեք շեղումներից և կենտրոնացած մնաք:  Դա այն է, երբ դուք ժամանակաչափ եք դնում և ամբողջ ժամանակն անցկացնում եք՝ կենտրոնանալով առաջադրանքի վրա:  Երբ ժամաչափը անջատվում է, դուք դադարեցնում եք այն, ինչ անում եք և ձեզ տալիս եք 15 րոպե ընդմիջում:

 Այս մեթոդն օգտագործող մարդկանց մեծամասնության նպատակն է՝ կարողանան աշխատել առանց կանգ առնելու 45 րոպե անընդմեջ:  Հեշտությամբ ընդունեք այս պրակտիկան՝ սկսելով ավելի կարճ ժամանակացույցով սեանսներ և կամաց-կամաց առաջ շարժվեք:




Իրականացնելով այս ռազմավարությունները՝ դուք կարող եք նվազեցնել շեղումները և պահպանել աշխատանքի վրա կենտրոնացվածությունը:  Կազմակերպված մնալը, կանոնավոր ընդմիջումները և բարենպաստ աշխատանքային միջավայրի ստեղծումը կարևոր են ձեր արդյունավետության բարձրացնելու և ձեր նպատակներին հասնելու համար:


Ինչու՞ է կարևոր իմանալ, թե ինչպես չշեղվել աշխատանքից:


Իմանալը, թե ինչպես չշեղվել աշխատանքի ընթացքում, կարևոր է, քանի որ դուք կարող եք կենտրոնացած մնալ ավելի երկար ժամանակ:  Երբ կենտրոնացած մնաք ձեր աշխատանքի վրա, կարող եք ավարտել ձեր օրը՝ զգալով արդյունավետ և երջանիկ ձեր կատարածով:  Գտնելով մեթոդներ, որոնք կարող են օգնել ձեզ կենտրոնացած մնալ, դուք կարող եք ավելի լավ աշխատանքային սովորություններ ստեղծել:





Комментарии

Популярные сообщения