Ինչպե՞ս աշխատանքից չշեղվել և պահպանել ուշադրությունը աշխատավայրում
Աշխատանքի վրա կենտրոնանալը կարևոր է արդյունավետության և սահմանված նպատակներին հասնելու համար: Այնուամենայնիվ, ժամանակակից աշխատավայրում բազմաթիվ շեղումներով, կենտրոնացած մնալը կարող է դժվար լինել: Ահա մի քանի գործնական խորհուրդներ, որոնք կօգնեն ձեզ մնալ ուղու վրա և հասնել ձեր աշխատանքային նպատակներին:
**1. Կազմեք անելիքների ցուցակ**
Անելիքների ցանկի ստեղծումը պարզ, բայց արդյունավետ միջոց է ձեր խնդիրները կազմակերպելու համար: Գրի առեք այն ամենը, ինչ ձեզ հարկավոր է օրվա ընթացքում: Այս ցանկը կծառայի որպես ուղեցույց՝ օգնելով ձեզ մնալ ուղու վրա և ապահովել, որ չմոռանաք կարևոր առաջադրանքները: Ձեր պարտականությունների հստակ ուրվագիծը կարող է նաև նվազեցնել սթրեսը և ձեր ծանրաբեռնվածությունը ավելի կառավարելի թվալ:
**2. Կատարեք կարճ ընդմիջումներ**
Երկար ժամանակ անընդհատ աշխատելը կարող է հանգեցնել հոգնածության և արդյունավետության նվազմանը: Կարևոր է կարճ ընդմիջումներ անել ողջ օրվա ընթացքում։ Ամեն ժամ 5-10 րոպեանոց արագ ընդմիջումը կարող է օգնել ձեզ վերալիցքավորվել և պահպանել կենտրոնացումը: Այս ընդմիջումների ժամանակ ձգվեք, զբոսնեք կամ ինչ-որ հանգստացնող բան արեք՝ ձեր միտքը մաքրելու համար:
**3. Ձեր աշխատասեղանը մաքուր պահեք **
Խճճված գրասեղանը կարող է շեղելու զգալի աղբյուր լինել: Ձեր աշխատանքային տարածքը մաքուր և կազմակերպված պահելը կօգնի ձեզ ավելի լավ կենտրոնանալ: Հեռացրեք ավելորդ իրերը և գրասեղանի վրա պահեք միայն առաջին անհրաժեշտության պարագաները: Մաքուր միջավայրը կարող է բարելավել ձեր կենտրոնացումը և արդյունավետությունը:
**4. Անջատել ծանուցումները**
Ձեր հեռախոսից կամ համակարգչից ստացված ծանուցումները կարող են խաթարել ձեր կենտրոնացումը: Շեղումները նվազագույնի հասցնելու համար աշխատանքի ընթացքում անջատեք ոչ էական ծանուցումները: Դրեք ձեր սարքերը «Չանհանգստացնել» ռեժիմի վրա կամ աշխատանքային ժամերին անջատեք հատուկ հավելվածների ծանուցումները:
**5. Նպատակ դնել**
Ամեն օր նպատակներ դնելը կարող է ձեզ նպատակի նկատմամբ պատասախանատվության հստակ զգացում տալ: Ձեր առաջադրանքները բաժանեք ավելի փոքր, կառավարելի նպատակների: Այս մոտեցումը ձեր ծանրաբեռնվածությունը դարձնում է ավելի քիչ ճնշող և թույլ է տալիս հետևել ձեր առաջընթացին: Փոքր նպատակներին հասնելը կարող է նաև բարձրացնել ձեր մոտիվացիան և վստահությունը:
**6. Գտեք հանգիստ վայր **
Աղմուկը և ընդհատումները կարող են դժվարացնել կենտրոնացումը: Հնարավորության դեպքում աշխատեք հանգիստ տեղ: Սա կարող է նշանակել` օգտագործել աղմուկը հանող ականջակալներ, գտնել մեկուսի անկյուն կամ աշխատել տանից, եթե ձեր աշխատանքը դա թույլ է տալիս: Հանգիստ միջավայրը կարող է զգալիորեն բարձրացնել ձեր կենտրոնացումը:
**7. Մնա հիդրացված **
Հիդրատացված մնալը կարևոր է ուշադրության և ընդհանուր առողջության պահպանման համար: Օրվա ընթացքում շատ ջուր խմեք։ Ջրազրկումը կարող է հանգեցնել հոգնածության և կենտրոնանալու դժվարության, այնպես որ գրասեղանի մոտ պահեք ջրի շիշ և կանոնավոր կում-կում խմեք:
**8. Խուսափեք բազմաբնույթ առաջադրանքներից**
Multitasking-ը կարող է նվազեցնել ձեր աշխատանքի որակը և մեծացնել սթրեսը: Կենտրոնացեք մեկ առաջադրանքի վրա՝ ձեր արդյունավետությունն ու ճշգրտությունը բարելավելու համար: Մի առաջադրանք կատարելը, նախքան հաջորդին անցնելը, կարող է օգնել ձեզ կազմակերպված մնալ և նվազեցնել սխալների հավանականությունը:
**9. Սկզբում կատարեք բարդ առաջադրանքները**
Աշխատանքային օրվա սկզբում դուք ավելի եռանդուն եք: Նախ կատարեք բարդ առաջադրանքներ, որպեսզի ավելի հեշտ նախագծեր մնան, երբ օրվա ընթացքում ձեր ուշադրությունը սկսի սպառվել: Դուք գոհ կլինեք ինքներդ ձեզնից, երբ ձեր աշխատանքային օրվա մնացած մասը բաղկացած լինի աշխատանքից, որը պահանջում է ավելի քիչ ուղեղի ուժ:
**10. Աշխատեք ձեր ամենաարդյունավետ ժամերին**
Որոշ մարդիկ ավելի շատ աշխատանք են կատարում վաղ առավոտյան, իսկ մյուսները գտնում են, որ երեկոյան կարող են անել: Պարզեք, թե օրվա որ ժամին եք ամենաարդյունավետը և պլանավորեք օրվա այդ ժամին աշխատել ձեր ամենաբարդ առաջադրանքների վրա:
**11. Սահմանեք ժամանակաչափ**
Պոմոդորոյի մեթոդը հիանալի միջոց
է ինքներդ ձեզ մարզելու, որպեսզի խուսափեք շեղումներից և կենտրոնացած մնաք: Դա այն է, երբ դուք ժամանակաչափ եք դնում և ամբողջ ժամանակն անցկացնում եք՝ կենտրոնանալով առաջադրանքի վրա: Երբ ժամաչափը անջատվում է, դուք դադարեցնում եք այն, ինչ անում եք և ձեզ տալիս եք 15 րոպե ընդմիջում:
Այս մեթոդն օգտագործող մարդկանց մեծամասնության նպատակն է՝ կարողանան աշխատել առանց կանգ առնելու 45 րոպե անընդմեջ: Հեշտությամբ ընդունեք այս պրակտիկան՝ սկսելով ավելի կարճ ժամանակացույցով սեանսներ և կամաց-կամաց առաջ շարժվեք:
Իրականացնելով այս ռազմավարությունները՝ դուք կարող եք նվազեցնել շեղումները և պահպանել աշխատանքի վրա կենտրոնացվածությունը: Կազմակերպված մնալը, կանոնավոր ընդմիջումները և բարենպաստ աշխատանքային միջավայրի ստեղծումը կարևոր են ձեր արդյունավետության բարձրացնելու և ձեր նպատակներին հասնելու համար:
Ինչու՞ է կարևոր իմանալ, թե ինչպես չշեղվել աշխատանքից:
Իմանալը, թե ինչպես չշեղվել աշխատանքի ընթացքում, կարևոր է, քանի որ դուք կարող եք կենտրոնացած մնալ ավելի երկար ժամանակ: Երբ կենտրոնացած մնաք ձեր աշխատանքի վրա, կարող եք ավարտել ձեր օրը՝ զգալով արդյունավետ և երջանիկ ձեր կատարածով: Գտնելով մեթոդներ, որոնք կարող են օգնել ձեզ կենտրոնացած մնալ, դուք կարող եք ավելի լավ աշխատանքային սովորություններ ստեղծել:
Комментарии