Ուզու՞մ ես վաճառք գրանցել. դիմի՛ր մերչենդայզինգի գաղտնիքներին
Մերչենդայզինգը ապրանքի շարժն է դեպի սպառողը։ Ֆրանսիացիները այսպես են սահմանում մերչենդայզինգը՝
•Վաճառքի նոր ձև, որի համար հիմնական հասկացություն են հանդիսանում արտադրանքի տեսականին, ցուցադրումը, շարժը և կառավարումը։ Մերչենդայզինգի էությունը առանց վաճառողի վաճառք կազմակերպելն է, իսկ ինչպե՞ս։ Ըստ մերչենդայզինգի՝ ապրանքները պետք է բաշխվեն վաճառակետում այնպես, որ գնորդի համար հարմարավետ և հեշտ լինի գտնել և գնել տվյալ ապրանքը։
Մերչենդայզինգը ենթադրում է վաճառակետերի ձևավորում. որտե՞ղ տեղադրել վաճառվող ապրանքները, ի՞նչ ապրանքներ դնել առաջին պլանում, ինչպե՞ս դասավորել ապրանքները դրամարկղի մոտ, որպեսզի հերթում կանգնած հաճախորդների մոտ խթանեն գնումները։
Մերչենդայզինգի գլխավոր գործառույթները՝
- .դարակների տարածքի ճիշտ օգտագործում
- .սպառողների համար ապրանքների հասանելիություն
- .ապրանքների լավագույն ձևով ներկայացում
- .ուշադրության հրավիրում արտադրանքի վրա
- .ապրանքի ընդգծում՝ մրցակիցների նմանատիպ ապրանքային խմբերի մեջ
- .Ապրանքը գնորդի աչքի առաջ. գնորդին ավելի մոտ պետք է լինի այն ապրանքը, որի վաճառքի ժամկետը մոտ է ավարտին։ Այսպիսի ապրանքները ավելի առաջ են դասավորվում, քանի որ գնորդին իսկապես հարմար չէ ապրանքը հետևից վերցնելը։ Սա օգնում է խուսափել ժամկետանց ապրանքների մնացորդներից։
- .Սպառվող ապրանքը ֆոնի վրա. հաճախորդի ուշադրությունը գրավելու համար, արտադրանքը պետք է ֆոնի վրա առանձնանա իրեն շրջապատող այլ արտադրանքներից, ինչի համար անհրաժեշտ է ոչ սովորական փաթեթավորում, խոսող գույներ:
- .Հաջորդ գաղտնիքը՝ արտադրանքը դարակներում աչքի մակարդակին հավասար. հենց այստեղ է ամենից շատ հայացքը կանգ առնում և միանշանակ արտադրանքի վաճառքը հաջող է իրականացվում:
- .Ապրանքների տեսանելիություն. ապրանքները պետք է տեղակայվեն դեպի գնորդը և պետք է տեսանելի լինեն ամբողջությամբ՝ առանց միմյանց փակելու
Комментарии