Կրեատիվ փաթեթավորման եղանակներ


Կրեատիվ փաթեթավորումը արտադրանքին առանձնահատուկ տեսք տալու միջոց է:  Այն օգնում է գրավել հաճախորդներին:  Կրեատիվ փաթեթավորում անելու բազմաթիվ եղանակներ կան:

Ճանապարհներից մեկը վառ գույների օգտագործումն է:  Վառ գույները գրավում են աչքը։  Նրանք արտադրանքն առանձնանում են:  Օրինակ, կոնֆետը կարող է լինել կարմիր, դեղին կամ կանաչ փաթաթաններով:  Այս գույները մարդկանց երջանկություն են հաղորդում:



Մեկ այլ միջոց է օգտագործել տարբեր ձևեր:  Փաթեթների մեծ մասը քառակուսի կամ ուղղանկյուն է:  Սակայն ստեղծագործական փաթեթավորումը կարող է լինել այլ ձևերով:  Օրինակ, շիշը կարող է նմանվել մրգի:  Սա դարձնում է արտադրանքը զվարճալի և հետաքրքիր:

Նյութերը նույնպես կարևոր են.  Շատ փաթեթներ պատրաստված են պլաստիկից:  Սակայն ստեղծագործական փաթեթավորումը կարող է օգտագործել այլ նյութեր:  Օրինակ, ապակե շշերը գեղեցիկ տեսք ունեն և կարող են կրկին օգտագործվել:  Ստվարաթուղթը լավ է, քանի որ այն հեշտ է վերամշակել:

Փաթեթի դիզայնը նույնպես կարևոր է:  Պարզ և հստակ ձևավորումները լավագույնն են:  Նրանք ցույց են տալիս, թե ինչ  ապրանք է ներկայացված:  Օրինակ, փաթեթի վրա գտնվող շոկոլադե սալիկի նկարը ցույց է տալիս, թե ինչ կա ներսում:  Բառերը պետք է հեշտ ընթերցվող լինեն:  Սա օգնում է հաճախորդներին արագ հասկանալ ապրանքը:

 Երբեմն փաթեթները կարող են ունենալ լրացուցիչ օգտագործում:  Սա կոչվում է ֆունկցիոնալ փաթեթավորում:  Օրինակ, թխվածքաբլիթների տուփը կարող է վերածվել խաղալիքի այն բանից հետո, երբ դուք կերել եք թխվածքաբլիթները:  Սա զվարճալի է և նվազեցնում է թափոնները: 

Ստեղծագործական փաթեթավորումը նշանակում է նաև մտածել շրջակա միջավայրի մասին:  Ավելի քիչ նյութ օգտագործելը լավ է:  Բնության համար ավելի լավ են բազմակի օգտագործման և վերամշակվող փաթեթները:  Օրինակ, կտորից պայուսակը կարելի է շատ անգամ օգտագործել։


 Մեկ այլ գաղափար է ինտերակտիվ փաթեթավորումը:  Այս տեսակի փաթեթավորումը մարդկանց ստիպում է դիպչել և խաղալ դրանց հետ:  Օրինակ, որոշ փաթեթների վրա կան խաղեր կամ հանելուկներ:  Սա արտադրանքն ավելի գրավիչ է դարձնում:


Կրեատիվ փաթեթավորումը հաճախ օգտագործվում է շուկայավարման մեջ, որպեսզի ապրանքներն առանձնանան:  Շատ հայտնի ընկերություններ օգտագործում են կրեատիվ փաթեթավորում՝ հաճախորդներին գրավելու համար:  Ահա մի քանի օրինակներ.


 1. **Apple**. Apple-ը հայտնի է իր պարզ և էլեգանտ փաթեթավորմամբ:  iPhone-ների, iPad-ների և Mac-ների համար նախատեսված տուփերը մինիմալիստական ​​են՝ մաքուր դիզայնով:  Unboxing փորձը հարթ է և հաճելի:  Սա ստիպում է հաճախորդներին զգալ հուզված և առանձնահատուկ:




 2. **Coca-Cola**. Coca-Cola-ն տարիների ընթացքում օգտագործել է բազմաթիվ կրեատիվ փաթեթավորման գաղափարներ:  Հայտնի օրինակներից մեկը Կոկա-Կոլայի եզրագծային շիշն է:  Այս յուրահատուկ ձևը հեշտ է պահել և անմիջապես ճանաչելի:  Coca-Cola-ն նաև օգտագործում է հատուկ փաթեթավորում տոների ժամանակ, ինչպիսին Սուրբ Ծնունդն է, տոնական ձևավորումներով և գույներով:




 3. **Lush**. Lush-ը ձեռագործ կոսմետիկա վաճառող ընկերություն է:  Նրանք օգտագործում են էկոլոգիապես մաքուր փաթեթավորում:  Նրանց արտադրանքներից շատերը գալիս են նվազագույն փաթեթավորմամբ կամ բացակայում են թափոնները նվազեցնելու համար:  Օրինակ՝ նրանց պինդ շամպուններն ու օճառները վաճառվում են առանց պոլիէթիլենային փաթաթանների։  Սա գրավում է հաճախորդներին, ովքեր հոգ են տանում շրջակա միջավայրի մասին:




 4. **Tiffany & Co.**. Tiffany & Co.-ն հայտնի է իր շքեղ զարդերի փաթեթավորմամբ:  Սպիտակ ժապավենով խորհրդանշական կապույտ տուփը ակնթարթորեն ճանաչելի է:  Այս փաթեթավորումը հաճախորդներին ստիպում է զգալ, որ նրանք ստանում են ինչ-որ յուրահատուկ և արժեքավոր բան:




 5. **Oreo**. Oreo-ն հաճախ օգտագործում է կրեատիվ փաթեթավորում հատուկ թողարկումների համար:  Օրինակ՝ Հելոուինի ժամանակ նրանք օգտագործում են նարնջագույն և սև փաթեթավորում՝ սարսափելի դիզայնով:  Սա տոնական սեզոնի ընթացքում թխվածքաբլիթներն ավելի գրավիչ է դարձնում:




 6. **McDonald's**. McDonald's-ն օգտագործում է ստեղծագործական փաթեթավորում իրենց Happy Meals-ի համար:  Արկղերը հաճախ զվարճալի ձևավորում ունեն և կարող են վերածվել խաղալիքների կամ խաղերի:  Սա երեխաների համար ավելի հաճելի է դարձնում կերակուրը և խրախուսում ծնողներին գնել այն:




  Եզրափակելով, ստեղծագործական փաթեթավորումն օգտագործում է գույներ, ձևեր, նյութեր, ձևավորում և ֆունկցիոնալություն՝ արտադրանքը գրավիչ և օգտակար դարձնելու համար:  Այն նաև հաշվի է առնում շրջակա միջավայրը:  Ստեղծագործական փաթեթավորումը կարող է օգնել ապրանքներն ավելի լավ վաճառել և ուրախացնել հաճախորդներին:


Комментарии

Популярные сообщения