Արդյունավետ PR ռազմավարություններ փոքր բիզնեսի համար


Արդյունավետ PR ռազմավարությունները շատ կարևոր են փոքր բիզնեսի հաջողության համար:  Այս ռազմավարություններն օգնում են բիզնեսին իրենց ուղերձը հաղորդել հանրությանը և ստեղծել դրական համբավ:  Ահա մի քանի պարզ, բայց արդյունավետ PR ռազմավարություններ փոքր բիզնեսի համար.

1. **Նշեք ձեր թիրախային լսարանը. ** Հասկացեք, թե ովքեր են ձեր հաճախորդները և ինչն է նրանց հետաքրքրում:  Սա կօգնի ձեզ հարմարեցնել ձեր հաղորդագրությունը, որպեսզի ռեզոնանսվի նրանց հետ:

 2. **Օգտագործեք սոցիալական մեդիա. ** Սոցիալական մեդիա հարթակները, ինչպիսիք են Facebook-ը, Instagram-ը և Twitter-ը, հիանալի գործիքներ են փոքր բիզնեսի համար՝ իրենց լսարանի հետ շփվելու համար:  Պարբերաբար հրապարակեք և շփվեք ձեր հետևորդների հետ՝ ուժեղ առցանց ներկայություն ստեղծելու համար:


 3. **Ստեղծեք գրավիչ բովանդակություն.** Բովանդակության շուկայավարումը հզոր PR ռազմավարություն է:  Ստեղծեք արժեքավոր և համապատասխան բովանդակություն, որը կրթում, զվարճացնում կամ ոգեշնչում է ձեր լսարանին:


 4. **Զբաղվեք ԶԼՄ-ների հետ.** Ստեղծեք հարաբերություններ լրագրողների և բլոգերների հետ, ովքեր լուսաբանում են ձեր ոլորտը:  Առաջարկեք նրանց բացառիկ պատմություններ, պատկերացումներ կամ փորձագիտական ​​կարծիքներ՝ լրատվամիջոցների լուսաբանման համար:

5. **Մասնակցեք համայնքի միջոցառումներին.** Հովանավորեք տեղական միջոցառումները կամ մասնակցեք համայնքային միջոցառումներին ձեր աջակցությունը ցույց տալու և ձեր թիրախային լսարանի միջև բարի կամք ձևավորելու համար:

 6.**Դիտեք ձեր առցանց հեղինակությունը.** Հետևեք, թե ինչ են ասում մարդիկ ձեր բիզնեսի մասին առցանց:  Անմիջապես և պրոֆեսիոնալ կերպով ուղղեք ցանկացած բացասական արձագանք:

 7. **Համագործակցեք Influencers-ի հետ.** Գործընկեր ազդեցիկ մարդկանց հետ, ովքեր համահունչ են ձեր ապրանքանիշի արժեքներին՝ ավելի մեծ լսարանի հասնելու և վստահելիություն ձեռք բերելու համար:


 8. **Առաջարկեք ակցիաներ և զեղչեր.** Օգտագործեք ակցիաներ և զեղչեր՝ նոր հաճախորդներ ներգրավելու և բիզնեսը կրկնելու համար:


 9. **Չափեք ձեր արդյունքները.** Հետևեք ձեր PR ջանքերի հաջողությանը` օգտագործելով այնպիսի չափանիշներ, ինչպիսիք են վեբկայքի տրաֆիկը, սոցիալական մեդիայի ներգրավվածությունը և լրատվամիջոցների հիշատակումները:  Օգտագործեք այս տվյալները՝ ավելի լավ արդյունքների հասնելու համար ձեր ռազմավարությունները ճշգրտելու համար:


Իրականացնելով այս PR ռազմավարությունները՝ փոքր բիզնեսները կարող են արդյունավետ կերպով հաղորդել իրենց ուղերձը, ստեղծել վստահելիություն և գրավել ավելի շատ հաճախորդներ:




Комментарии

Популярные сообщения