Հոգեբանությունը գովազդում

Գովազդում հոգեբանությունը կարևոր դեր է խաղում։  Այն օգնում է ստեղծել այնպիսի գովազդ, որը մարդկանց դուր է գալիս և հիշեցնում է այդ գովազդի մասին:  Ահա մի քանի հոգեբանական եղանակներ, որոնք օգտագործվում են գովազդներում.

1. **Գույներ**. Գույները կարող են ստիպել մարդկանց զգալ տարբեր զգացմունքներ:  Օրինակ՝ կարմիրը կարող է մարդկանց հուզմունք առաջացնել:  Կապույտը կարող է մարդկանց հանգստություն տալ:  Գովազդատուներն ընտրում են գույներ, որոնք համապատասխանում են այն զգացողությանը, որը նրանք ցանկանում են ստեղծել:

2. **Բառեր**. գովազդներում օգտագործվող բառերը կարևոր են:  Պարզ և հստակ բառերը լավագույն ձևով են աշխատում:  Օրինակ, «նոր» կամ «անվճար» օգտագործելը կարող է գրավել մարդկանց ուշադրությունը:  Այս խոսքերը ստիպում են մարդկանց ավելին իմանալ ապրանքի մասին:


 3. **Նկարներ**. նկարները կարող են արագ պատմել պատմությունը:  Երջանիկ ընտանիքի նկարը կարող է մարդկանց մոտ առաջացնել դրական էմոցիաներ:  Գովազդատուներն օգտագործում են նկարներ՝ ցույց տալու համար, թե իրենց արտադրանքը ինչպես կարող է կյանքը ավելի լավ դարձնել:


 4. **Հայտնի մարդիկ**. գովազդներում հայտնի մարդկանց օգտագործելը կարող է ապրանքներն ավելի հայտնի թվալ:  Եթե ​​հայտնի դերասանը կամ մարզիկը արտադրանք է օգտագործում, մարդիկ նույնպես կարող են ցանկանալ օգտագործել այն:  Օրինակ, եթե հայտնի երգիչը խմում է ինչ-որ ապրանքանիշի գազավորված ըմպելիք, երկրպագուները կարող են գնել այդ գազավորված ըմպելիքը:


5.**Կրկնություն**. նույն գովազդը բազմիցս տեսնելը հեշտացնում է հիշելը:  Բրենդի անվանումը կամ կարգախոսը կրկնելը օգնում է մարդկանց հիշել ապրանքը:  Օրինակ, «Just Do It»-ը լսելը մարդկանց հիշեցնում է Nike ապրանքանիշի մասին:



6. **Սոցիալական ապացույց**. մարդիկ սիրում են անել այն, ինչ անում են ուրիշները:  Գովազդները ցույց են տալիս, որ շատ մարդիկ օգտագործում են որևէ ապրանք՝ այն հանրաճանաչ տեսք հաղորդելու համար:  Օրինակ՝ մարդաշատ սրճարան ցույց տալը կարող է ուրիշներին այցելելու ցանկություն առաջացնել:
 7. **Զգացմունքներ**. գովազդները, որոնք ստիպում են մարդկանց ուրախ, տխուր կամ հուզված զգալ, հզոր են:  Էմոցիոնալ գովազդներն ավելի երկար են հիշվում:  Օրինակ, գովազդի հուզիչ պատմությունը կարող է ստիպել մարդկանց կապվածություն  զգալ տվյալ ապրանքանիշի հետ:


 Սրանք մի քանի եղանակներ են, որոնք օգնում են գովազդին ունենալ հաջողություններ:  Հասկանալով, թե ինչպես են մարդիկ մտածում և զգում, գովազդն ավելի արդյունավետ է դարձնում տվյալ ապրանքի վաճառքը:  



Комментарии

Популярные сообщения