Apple թե Samsung. Հավերժ մրցակիցներ
Apple-ը և Samsung-ը տեխնոլոգիայի աշխարհում խոշորագույն մրցակիցներից երկուսն են: Երկու ընկերություններն էլ ունեն բարձրորակ սմարթֆոնների, պլանշետների և այլ էլեկտրոնային սարքերի արտադրության երկար պատմություն: Նրանց մրցակցությունը հաճախ համարվում է լեգենդար, երբ յուրաքանչյուր ընկերություն անընդհատ ձգտում է գերազանցել մյուսին նորարարության, դիզայնի և շուկայի մասնաբաժնի առումով: Կալիֆորնիայի Կուպերտինո քաղաքում գտնվող Apple-ը հայտնի է իր նրբագեղ և ոճային արտադրանքներով: Ընկերության iPhone-ն աշխարհում ամենահայտնի սմարթֆոններից մեկն է, որն ունի միլիոնավոր հավատարիմ հաճախորդներ ամբողջ աշխարհում: Apple-ի նվիրվածությունը դիզայնին և օգտատերերի փորձին օգնել է նրան յուրօրինակ տեղ գրավել շուկայում: Մյուս կողմից, Samsung-ը, որի կենտրոնակայանը գտնվում է Սեուլում, Հարավային Կորեա, հայտնի է իր արտադրանքի լայն տեսականիով և տեխնոլոգիական առաջընթացով:
Samsung Galaxy սմարթֆոնների և պլանշետների շարքը մեծ հետևորդներ է ձեռք բերել՝ շնորհիվ իրենց հզոր հատկությունների և առաջադեմ տեխնոլոգիայի: Samsung-ի հանձնառությունը՝ առաջարկելու ապրանքների բազմազան տեսականի տարբեր գնային կետերով, օգնել է նրան գրավել համաշխարհային շուկայի զգալի մասը: Չնայած տարբերություններին՝ Apple-ը և Samsung-ը կիսում են ընդհանուր նպատակը՝ ստեղծել նորարարական ապրանքներ, որոնք բարելավում են իրենց հաճախորդների կյանքը: Նորարարության այս մղումը հանգեցրել է մի շարք իրավական պայքարի երկու ընկերությունների միջև արտոնագրերի և մտավոր սեփականության իրավունքների շուրջ: Այս իրավական վեճերը միայն ծառայեցին նրանց մրցակցության ուժեղացմանը, երբ յուրաքանչյուր ընկերություն պայքարում է գերիշխող տեխնոլոգիական ոլորտում կատաղի մրցակցային ոլորտում: Վերջին տարիներին և՛ Apple-ը, և՛ Samsung-ը կենտրոնացել են իրենց արտադրանքի գծերի ընդլայնման վրա՝ սմարթֆոններից և պլանշետներից դուրս:
Apple-ը
ներկայացրել է Apple Watch-ը, AirPods-ը և մի շարք այլ աքսեսուարներ, մինչդեռ
Samsung-ը մտել է խելացի տնային սարքերի և կրելի տեխնոլոգիաների ոլորտ: Այս
դիվերսիֆիկացիան արտացոլում է նրանց շարունակական ջանքերը՝ կորի առաջ անցնելու և
սպառողների զարգացող կարիքները բավարարելու համար: Չնայած իրենց մրցակցությանը՝ Apple-ը և Samsung-ը նաև
համագործակցության ուղիներ են գտել: Օրինակ, Samsung-ը արտադրում է Apple-ի
սարքերում օգտագործվող շատ բաղադրիչներ, ինչպիսիք են վերջին iPhone-ներում
հայտնաբերված OLED էկրանները: Այս սիմբիոտիկ հարաբերությունները ընդգծում են
տեխնոլոգիական արդյունաբերության բարդ դինամիկան, որտեղ մրցակիցները կարող են նաև
գործընկերներ լինել իրենց բիզնեսի որոշակի ասպեկտներում: Եզրափակելով, Apple-ի և Samsung-ի մրցակցությունը վկայում է
տեխնոլոգիական արդյունաբերության մրցունակության մասին: Երկու ընկերություններն էլ
առաջնորդվում են նորամուծություններ անելու և տեխնոլոգիայի միջոցով հնարավորի
սահմանները մղելու ցանկությամբ: Լինի դա նրբագեղ դիզայնի, հզոր գործառույթների կամ
ռազմավարական համագործակցության շնորհիվ, Apple-ը և Samsung-ը շարունակում են
ձևավորել սպառողական էլեկտրոնիկայի ապագան և ոգեշնչել միմյանց՝ հասնելու նոր
բարձունքների:
Комментарии