գույները և գնումները
Գույները ստիպում են մեզ գնումներ կատարել
Գովազդի մեջ գույների օգտագործումը շատ կարևոր ընտրություն է, քանի որ գույները հսկայական ազդեցություն ունեն մարդու հոգեբանութ-յան, նրա ընտրությունների և որոշումների վրա։ Մարքեթինգի հոգեբա-նության ճյուղ է գույների հոգեբանությունը, որը ուսումնասիրում է նրբե-րանգների ազդեցությունը մարդկանց պահվածքի վրա։ Ապրանքանիշերը, կամ, այսպես կոչված բրենդները, այս գիտելիքը մեծ արդյունավետությամբօգտագործում են մարդկանց շրջանում տարբեր ռեակցիաներ առաջ բերելունպատակով։
Հայտնի է, որ գույնն ինքնին երբեմն կարող է որևէ ապրանք գնելու դրդապատճառ դառնալ
Գովազդ ստեղծողները գույների հետ կապված տարբեր գործոններ են հաշվի առնում
Կապույտ
Կապույտը ասոցացվում է խաղա-ղության, ջրի, ներքին հարմոնիաի հետ, ինչպես նաև մղում է արդյու-նավետ գործողության։ Նկատվել է նաև, որ կապույտը ազնվության, վըստահելիության սիմվոլ է։ Եթե ապրանքանիշը կարիք ունի վստահություն ներշընչելու, ապա այս գույնը ճիշտ ընտրություն է։
Կարմիր
Կանաչ
Սև
Սևը ասոցիացվում է հեղինակութ-յան, ուժի, կայունության հետ։ Հա-ճախ նաև ինտելիգենտության, սա-կայն հաճախ օգտագործումը կա-րող է ճնշող լինել։
Комментарии