գույները և գնումները

Գույները ստիպում են մեզ գնումներ կատարել

  Գովազդի մեջ գույների օգտագործումը շատ կարևոր ընտրություն է, քանի որ գույները հսկայական ազդեցություն ունեն մարդու հոգեբանութ-յաննրա ընտրությունների և որոշումների վրա։ Մարքեթինգի հոգեբա-նության ճյուղ է գույների հոգեբանությունըորը ուսումնասիրում է նրբե-րանգների ազդեցությունը մարդկանց պահվածքի վրա։ Ապրանքանիշերըկամայսպես կոչված բրենդներըայս գիտելիքը մեծ արդյունավետությամբօգտագործում են մարդկանց շրջանում տարբեր ռեակցիաներ առաջ բերելունպատակով։     




Հայտնի է, որ գույնն ինքնին երբեմն կարող է որևէ ապրանք գնելու դրդապատճառ դառնալ

 Գովազդ ստեղծողները գույների հետ կապված տարբեր գործոններ են հաշվի առնում


                                           Կապույտ

               

 Կապույտը ասոցացվում է խաղա-ղությանջրիներքին հարմոնիաի   հետինչպես նաև մղում է արդյու-նավետ  գործողության։ Նկատվել է  նաևոր կապույտը ազնվությանվըստահելիության սիմվոլ է։ Եթե ապրանքանիշը կարիք ունի վստահություն ներշընչելուապա այս գույնը ճիշտ  ընտրություն է։ 


                                             Կարմիր 

           Կարմիրը ասոցացվում է անհամբե-րությանկրքիտարերքիշարժման և գործողության հետ։ Համարվում էոր այն առնականության գույնն էինչ-պես նաև այն շտապողականության և առիթը բաց չթողնելու զգացողություն է առաջացնում։ Այդ պատճառով խոր-հըրդանշում է զեղչերը։ Կարմիրը նաև արագ սննդի ցանցերի ամենանախընտրած գույնն էհնարավո՞ր է արդյոք պատկերացնել Մաքդոնալդս կամ KFC  անառողջ սնունդը՝ ներկայացված
կարմիր դեղինով,փոխարինել կանաչ գույնով։     
                          

                                           Կանաչ

     Կանաչը հզորության, թարմության, բնության և առողջության գույնն է։ Օգտա-գործվում է այն ոլորտներում ուր անհրա-ժեշտ է հաճախորդին հանգստացնելխա-ղաղեցնել։ Կանաչը խթանում է որոշումնե-րի ընդունումը։ Սպառողը մեր ժամանակա-շրջանում առավել քան երբևէ մտահոգված է առողջությամբ և երկարակյացությամբ։ Այժմ այն ավելի ու ավելի է օգտագործվում  այս-պես կոչված օրգանիկ արտադրանքի համար։ Օրինակ՝ Սթարբաքսը  սրճելու ընթացքը կապել է հանգստությանխաղաղության և դրական է-ներգիայով լիցքավորվելու հետ։                                         

 

                                                 Սև 

                    Սևը ասոցիացվում է հեղինակութ-յանուժիկայունության  հետ։ Հա-ճախ նաև ինտելիգենտությանսա-կայն  հաճախ  օգտագործումը կա-րող է  ճնշող լինել։

 


 

Комментарии

Популярные сообщения