Զեղչերի հոգեբանական ազդեցությունը
«Ապրանքները
վաճառվում են 10, 20 ... 50% զեղչով ...» - այս գովազդները ծանոթ են բոլոր գնորդներին: Սուպերմարկետներն ու փոքր
խանութները հաճախ են նմանատիպ ակցիաներ իրականացնում: Երբեմն զեղչերը բավականին զգալի
են: Դա արվում է հիմնական նպատակին հասնելու համար`հաճախորդների հոսքի ավելացում: Իսկապես,
այն մարդը, որը մեկ անգամ գնել է զեղչով, հավանաբար, ապագայում ևս կայցելի խանութ`
ակնկալելով մատչելի գնումներ:
Ինչո՞վ է
առջնորդվում հաճախորդը: Արդյո՞ք դա պարզապես փող խնայելու ցանկություն է: Ինչպիսի՞ հատկանիշներ
են գերակայում զեղչով ապրանքներ գնող մարդկանց մոտ: Խոսենք այս մասին` սկսելով գնորդների
բնավորության գծերից:
Նախևառաջ, պետք է հաշվի առնել խնայողականությունը: Խնայող
մարդը գիտի փողի արժեքը, նա չափավոր առատաձեռն է, և միևնույն ժամանակ ուշադիր: Նրան
հետաքրքրում է գնի և որակի օպտիմալ հարաբերակցությունը: Խնայող գնորդի համար զեղչերը
հիմնականում արտադրանքի ձեռքբերման համար ընդամենը լրացուցիչ փաստարկ են հանդիսանում:
Նման հաճախորդի համար զեղչերի օպտիմալ տարբերակը նախատոնական զեղչերն ու դիսկոնտ քարտերն
են: Տոնական օրը նա գնում է խանութ` նվեր գնելու իրեն հարազատ մարդու համար: Նա անպայման կգնի
որևէ հարմար իր, եթե դրա վրա զեղչ լինի: Այսպիսի գնորդի համար զեղչային քարտերը ևս
գերազանց պատճառ են հանդիսանում այս խանութում գնումներ կատարելու համար:
Հաջորդը խոսենք մոլագարների
մասին: Զեղչով ապրանքը գնելը շոփինգի
սիրահարի համար փողի խնայողություն չէ: Մոլագար մարդիկ հակված են ինքնաբուխ գործողությունների: Հենց
այդ ժամանակ է երբեմն էֆֆորիայի վիճակը: Ամենայն հավանականությամբ, նման գնորդին
ի սկզբանե գրավում
է ավելի շատ ապրանքներ ձեռք բերելու գայթակղությունը: Այն չպետք է շփոթել խնայողության հետ, քանի որ այս դեպքում դրդապատճառը հենց գնելու ցանկությունն է: Շոփինգի
սիրահարին ևս հետաքրքրում է ապրանքի պիտանելիությունն ու որակը: Սակայն շոփինգի մոլոգարության
ժամանակ գնորդը պարզապես ի վիճակի չէ միշտ ճիշտ վերլուծել այդ պարամետրերը: Դրա համար էլ նրանք հաճախ ձեռք են բերում ոչ պիտանի
կամ անօրակ ապրանքներ`նախատեսածից ավելի շատ գումար ծախսելով: Եվ դա դեռևս
հիմք չէ հրաժարվելու նման գնումների մեթոդից: Խանութների
ակցիաներն ու զեղչերը ազարտով
տարված մարդու համար նման է սաֆարիի, երբ որսի համար հետևելը շատ ավելի կարևոր է, քան որսալը:
Այժմ խոսենք այնպիսի հատկությունների մասին, ինչպիսիք են արձագանքն ու վստահությունը: Արձագանքող մարդու
վրա ավելի շատ
կներգործեն վաճառողի խոսքը խոշոր զեղչերի մասին, քան այդ փաստը հայտարարող գովազդային
վահանակը: Նրանք զեղչերի մասին հայտնող մարդու հետ որոշակի հուզական կապի մեջ են մտնում: Եվ նրանք այնքան մեծ կարևորություն են
տալիս դրան, կարծես գաղտնիք են կիսել նրանց հետ: Հարկ է նաև նշել, որ արձագանքող գնորդները հաճախ գնումներից
հետո պատմում են, թե որքան հաջողակ էին նրանք, որ այդ օրն էին եկել և
զեղչով գնել նման հրաշալի բան: Վստահող մարդիկ հաճախ են վաճառողին ապրանքի վերաբերյալ տարբեր հարցեր
տալիս, և նրանց գրեթե միշտ վստահում է նրանց կարծիքին:
Այսքանով
թույլ տվեք վերջացնել զեղչերի հոգեբանական ազդեցության մասին այս կարճ վերլուծությունը: Ամփոփելով
կարող ենք ասել, որ զեղչերը վաճառքի լավ գործիք են: Դրանց ճիշտ օգտագործման դեպքում երկու կողմերն էլ` ինչպես վաճառողը, այնպես էլ գնորդը, կմնան բավարարված:
By Anna Araqelova