Ամենա-ամենա
Գինեսի գրքում գովազդի հետ կապված հետաքրքրիր ռեկորդներից մի քանիսը կներկայացնենք այսօր
Մաս 1
Ամենամեծ գովազդային բանները
Sorouh անշարժ գույքի շինարարական ընկերության
գովազդային բաններն ընդգրկում է 20000 քառակուսի մետր տարածք, որը գերազանցում է երկու
ֆուտբոլային դաշտի տարածքը: Այն կարող են տեսնել օդանավակայանից ժամանող և մեկնող ուղևորները,
ընդհանուր առմամբ, ըստ ընկերության` շուրջ 14 միլիոն մարդ: Գովազդային բաններն արդեն
ստուգվել է Գինեսի ռեկորդների գրքի անկախ ներկայացուցչի կողմից և ստացել ռեկորդային
տիտղոսի անվանումը` «Աշխարհի ռեկորդ ըստ բանների մեծության» նոր կատեգորիայի մեջ:
Դուբայում գտնվող բանները Ad-Air ընկերության միջազգային օդանավակայանների համար նախատեսված
բաններների շարքից առաջինն է: Գործակալությունը գնահատում է գովազդի արդյունավետությունը`
հիմնվելով ցերեկային ժամերին գովազդի վրա թռիչք կատարողների և պատուհանների մոտ նստած
մարդկանց թվաքանակի վրա: Ad-Air-ը նախատեսում է տեղադրել երկու նմանատիպ պաստառներ
Եվրոպայում և երկուսը ԱՄՆ-ում: Այնուամենայնիվ, Մեծ Բրիտանիայում լրատվամիջոցները և
գովազդատուները ամենևին ոգևորված չեն այս գաղափարով՝ համարելով այն չափազանց թանկ:
Բացի այդ, նրանց կարծիքով, անհնար է նույնիսկ մոտավոր գնահատել նման գովազդի հանդիսատեսի
իրական ծավալը:
Ամենամեծ ներսից լուսավորված գովազդային պաստառը,
որի երկարությունը 356.17մ է, կառուցվել է 1983 թ. ապրիլին Adco Sainz կորպորացիայի
կողմից Ֆլորիդայում (ԱՄՆ):
Արհեստական լուսավորությամբ ամենամեծ գովազդն ունի 60x20մ չափսեր, որը լուսավորվում է 62
400 մետաղական լուսարձակներով: Գովազդը տեղադրվել է իսպանական Abudi Sainz
Industries ընկերության կողմից:
Ամենամեծ նեոնային գովազդն ընդգրկում է 5 033 քառակուսի մետր տարածք,
որը կառուցվել է 1999թ. դեկտեմբերի 18-ին Zing I կղզում (Հոնկոնգ) և պարունակում է
ավելի քան 800 000 լամպ:
Աշխարհի
խոշորագույն շարժվող պատկերը գտնվում է ԱՄՆ-ի Նևադա նահանգի Ռինոյի «Circus-Circus»
հյուրանոցի մոտ և կոչվում է «Clown Topci»: Դրա բարձրությունը` 38.7 մ է, իսկ քաշը`
ավելի քան 40 տոննա, կառուցվելիս օգտագործվել է 2.25 կմ նեոնային խողովակ: Ծաղրածուի ժպիտի լայնքը
հասնում է 4.26 մ:
«Marlboro» ծխախոտի ամենամեծ
նեոնային գովազդը ստեղծվել
է 1986 թ. մայիսին Gung-Gome,
Kowloon, Hong Kong: Դրա չափերը կազմում են 64×16.7մ, այն ունի 10 668 մ նեոնային խողովակներ,
և դրա քաշը մոտավորապես 114.7 տոննա է:
Աշխարհի ամենամեծ եռաչափ դինամիկ դիզայնը
2005թ. ամռանը, Pepsi ընկերությունը Գինեսի ռեկորդների
գրքում նոր ձեռքբերում է արձանագրել՝ կառուցելով Gatorade սպորտային ըմպելիքները գովազդող
աշխարհի ամենամեծ եռաչափ դինամիկ կոնստրուկցիան Chongqing մեծ չինական քաղաքում: Կոնստրուկցիայի
չափը կազմում է 33x90 մ: Ավելի վաղ, նույն քաղաքում, ևս մեկ ռեկորդ է սահմանվել` Yantzi գետի ափին տեղադրվել է երկրի խոշորագույն վահանակը՝
45x300 մետր: Չնայած այն հանգամանքին, որ գովազդային վահանակը, անընդհատ գտնվելով մառախուղի
տարածքում և խանգարելով տեսանելիությանը, չփոխհատուցեց ներդրումը և նույնիսկ ապամոնտաժվեց 2002-ին, այս ձախողումը ավելի
շուտ բացառություն դարձավ չինական արագ զարգացող արտաքին գովազդային ոլորտում:
Ամենամեծ գովազդային նշանը
Այն ստեղծվել է Citroen-ի կողմից եւ տեղադրվել Փարիզի Էյֆելյան աշտարակի վրա: Այն առաջին անգամ միացվել է 1925 թվականի հուլիսի 4-ին, և տեսանելի էր 38 կմ հեռավորության վրա: Նշանը փայլում էր 6 գույներով: 250 հազար լամպերի միացման համար օգտագործվել էր 90 կմ մալուխ: «N» տառի բարձրությունը, որն ավարտում է ընկերության անվանումը, 20,8 մ էր: Գովազդը հանվել է միայն 11 տարի անց:
Ամենամեծ լոգոտիպը
Red Bull էներգետիկ ըմպելիք
արտադրող ընկերությունը որոշեց ռեկորդ սահմանել ամենամեծ գովազդի ոլորտում՝ ստեղծելով
ընկերության լոգոն Մեծ Բրիտանիայի Հիթրոու օդանավակայանի թռիչքուղու դաշտում 60 թենիսի
կորտերի չափերով:
Media Guardian.co.uk-ի տվյալներով 125 000 քառակուսի
գովազդը առաջին անգամ Միացյալ Թագավորությունում անցկացվող Red Bull Air Race
World Series-ի ընդհանուր պրոմո ակցիայի բաղադրիչն է:
Բացի դրանից, ստեղծվել է երկրորդ «հսկա» գովազդը,
որն իր չափերով մի փոքր է զիջում Գատուվ օդանավակայանի թռիչքուղու երկայնքով ձգվող
հրապարակին: Այս գովազդներից յուրաքանչյուրի
ստեղծման համար հինգ աշխատակիցներ երկու օր աշխատեցին ավելի քան 16 ժամ:
Ընդհանուր առմամբ 1.2 մլն ֆունտ (2.4 մլն դոլար)
արժողությամբ մարքեթինգային քարոզարշավը բացի արտաքին գովազդից ներառում է հեռուստատեսությամբ
գովազդային արշավ և կինոթատրոնների համար 3D ֆորմատով կինոնկար: Վերջինիս դիտման համար
Լոնդոնի 764 կինոթատրոններում հատուկ ակնոցներ են բաժանվել: Այս ֆիլմը ցուցադրվել է այդ տարվա ամենահայտնի ժապավենների ցուցադրություններից
առաջ` «Շրեկ-3», «Հարրի Փոթեր եւ Ֆենիքսի շքանշան»: Բացի այդ, Լոնդոնի մետրոյի վրա
տեղադրվել են տպագիր գովազդներ:
Red Bull Air Race World Series- ի հեռարձակումը,
որի ընթացքում 14 օդաչուները կփորձեն միմյանց շուրջ թռիչք կատարել Thames- ում, հուլիսի
29-ին սպասվում է Channel 4: Գինեսի ռեկորդների գրքի ներկայացուցիչները արդեն քննարկում
են Red Bull-ի կիրառումը, որն ստեղծում է ամենամեծ արտաքին գովազդները:
Շարունակելի...
by Anna Araqelova