Ամենա-ամենա

  Գինեսի գրքում գովազդի հետ կապված  հետաքրքրիր ռեկորդներից մի քանիսը կներկայացնենք այսօր
                                                                             Մաս 1

Ամենամեծ գովազդային բանները
   Sorouh անշարժ գույքի շինարարական ընկերության գովազդային բաններն ընդգրկում է 20000 քառակուսի մետր տարածք, որը գերազանցում է երկու ֆուտբոլային դաշտի տարածքը: Այն կարող են տեսնել օդանավակայանից ժամանող և մեկնող ուղևորները, ընդհանուր առմամբ, ըստ ընկերության` շուրջ 14 միլիոն մարդ: Գովազդային բաններն արդեն ստուգվել է Գինեսի ռեկորդների գրքի անկախ ներկայացուցչի կողմից և ստացել ռեկորդային տիտղոսի անվանումը` «Աշխարհի ռեկորդ ըստ բանների մեծության» նոր կատեգորիայի մեջ:
   Դուբայում գտնվող բանները Ad-Air  ընկերության միջազգային օդանավակայանների համար նախատեսված բաններների շարքից առաջինն է: Գործակալությունը գնահատում է գովազդի արդյունավետությունը` հիմնվելով ցերեկային ժամերին գովազդի վրա թռիչք կատարողների և պատուհանների մոտ նստած մարդկանց թվաքանակի վրա: Ad-Air-ը նախատեսում է տեղադրել երկու նմանատիպ պաստառներ Եվրոպայում և երկուսը ԱՄՆ-ում: Այնուամենայնիվ, Մեծ Բրիտանիայում լրատվամիջոցները և գովազդատուները ամենևին ոգևորված չեն այս գաղափարով՝ համարելով այն չափազանց թանկ: Բացի այդ, նրանց կարծիքով, անհնար է նույնիսկ մոտավոր գնահատել նման գովազդի հանդիսատեսի իրական ծավալը:



   Ամենամեծ ներսից լուսավորված գովազդային պաստառը, որի երկարությունը 356.17մ  է, կառուցվել է 1983 թ. ապրիլին Adco Sainz կորպորացիայի կողմից Ֆլորիդայում (ԱՄՆ):

   Արհեստական լուսավորությամբ ամենամեծ գովազդն ունի 60x20մ չափսեր, որը լուսավորվում է 62 400 մետաղական լուսարձակներով: Գովազդը տեղադրվել է իսպանական Abudi Sainz Industries ընկերության կողմից:

  Ամենամեծ նեոնային գովազդն ընդգրկում է 5 033 քառակուսի մետր տարածք, որը կառուցվել է 1999թ. դեկտեմբերի 18-ին Zing I կղզում (Հոնկոնգ) և պարունակում է ավելի քան 800 000 լամպ:

   Աշխարհի խոշորագույն շարժվող պատկերը գտնվում է ԱՄՆ-ի Նևադա նահանգի Ռինոյի «Circus-Circus» հյուրանոցի մոտ և կոչվում է «Clown Topci»: Դրա բարձրությունը` 38.7 մ է, իսկ քաշը` ավելի քան 40 տոննա, կառուցվելիս օգտագործվել  է 2.25 կմ նեոնային խողովակ: Ծաղրածուի ժպիտի լայնքը հասնում է 4.26 մ:


«Marlboro» ծխախոտի ամենամեծ նեոնային գովազդը ստեղծվել է 1986 թ. մայիսին Gung-Gome, Kowloon, Hong Kong: Դրա չափերը կազմում են 64×16.7մ, այն ունի 10 668 մ նեոնային խողովակներ, և  դրա քաշը մոտավորապես 114.7 տոննա է:

 Աշխարհի ամենամեծ եռաչափ դինամիկ դիզայնը
  2005թ. ամռանը, Pepsi ընկերությունը Գինեսի ռեկորդների գրքում նոր ձեռքբերում է արձանագրել՝ կառուցելով Gatorade սպորտային ըմպելիքները գովազդող աշխարհի ամենամեծ եռաչափ դինամիկ կոնստրուկցիան Chongqing մեծ չինական քաղաքում: Կոնստրուկցիայի չափը կազմում է 33x90 մ: Ավելի վաղ, նույն քաղաքում, ևս մեկ ռեկորդ է սահմանվել` Yantzi գետի ափին տեղադրվել է երկրի խոշորագույն վահանակը՝ 45x300 մետր: Չնայած այն հանգամանքին, որ գովազդային վահանակը, անընդհատ գտնվելով մառախուղի տարածքում և խանգարելով տեսանելիությանը, չփոխհատուցեց ներդրումը և  նույնիսկ ապամոնտաժվեց 2002-ին, այս ձախողումը ավելի շուտ բացառություն դարձավ չինական արագ զարգացող արտաքին գովազդային ոլորտում:

 Ամենամեծ գովազդային նշանը
  Այն ստեղծվել է Citroen-ի կողմից եւ տեղադրվել Փարիզի Էյֆելյան աշտարակի վրա: Այն առաջին անգամ միացվել է 1925 թվականի հուլիսի 4-ին, և տեսանելի էր 38 կմ հեռավորության վրա: Նշանը փայլում էր 6 գույներով: 250 հազար լամպերի միացման համար օգտագործվել էր  90 կմ մալուխ: «N» տառի բարձրությունը, որն ավարտում է ընկերության անվանումը, 20,8 մ էր: Գովազդը հանվել է միայն 11 տարի անց:

Ամենամեծ լոգոտիպը
   Red Bull էներգետիկ ըմպելիք արտադրող ընկերությունը որոշեց ռեկորդ սահմանել ամենամեծ գովազդի ոլորտում՝ ստեղծելով ընկերության լոգոն Մեծ Բրիտանիայի Հիթրոու օդանավակայանի թռիչքուղու դաշտում 60 թենիսի կորտերի չափերով:
  Media Guardian.co.uk-ի տվյալներով 125 000 քառակուսի գովազդը առաջին անգամ Միացյալ Թագավորությունում անցկացվող Red Bull Air Race World Series-ի ընդհանուր պրոմո ակցիայի բաղադրիչն է:
   Բացի դրանից, ստեղծվել է երկրորդ «հսկա» գովազդը, որն իր չափերով մի փոքր է զիջում Գատուվ օդանավակայանի թռիչքուղու երկայնքով ձգվող  հրապարակին: Այս գովազդներից յուրաքանչյուրի ստեղծման համար հինգ աշխատակիցներ երկու օր աշխատեցին ավելի քան 16 ժամ:
   Ընդհանուր առմամբ 1.2 մլն ֆունտ (2.4 մլն դոլար) արժողությամբ մարքեթինգային քարոզարշավը բացի արտաքին գովազդից ներառում է հեռուստատեսությամբ գովազդային արշավ և կինոթատրոնների համար 3D ֆորմատով կինոնկար: Վերջինիս դիտման համար Լոնդոնի 764 կինոթատրոններում  հատուկ ակնոցներ են բաժանվել: Այս ֆիլմը ցուցադրվել է այդ տարվա ամենահայտնի ժապավենների ցուցադրություններից առաջ` «Շրեկ-3», «Հարրի Փոթեր եւ Ֆենիքսի շքանշան»: Բացի այդ, Լոնդոնի մետրոյի վրա տեղադրվել են տպագիր գովազդներ:

   Red Bull Air Race World Series- ի հեռարձակումը, որի ընթացքում 14 օդաչուները կփորձեն միմյանց շուրջ թռիչք կատարել Thames- ում, հուլիսի 29-ին սպասվում է Channel 4: Գինեսի ռեկորդների գրքի ներկայացուցիչները արդեն քննարկում են Red Bull-ի կիրառումը, որն ստեղծում է ամենամեծ արտաքին գովազդները:
Շարունակելի...

by Anna Araqelova

Популярные сообщения