Առավել օպերատիվ գովազդ
- Ակնթարթային գովազդային արշավ
Nike-ը Լուիին
հովանավորում է 2002 թվականից և ընկերության արձագանքը գրեթե ակնթարթային էր: Ռեկորդը
գրանցվել էր Շանհայի ժամանակով հուլիսի 12-ի առավոտյան ժամը 4-ին: Նույն օրը գովազդային
տեսահոլովակ հայտնվեց Սինայի սպորտային հեռուստաընկերությունում,
իսկ Շանհայի երկնաքերերից մեկի վրա՝ մեծ գովազդային բաններ: Հաջորդ օրը գովազդը հեռարձակվեց
հեռուստատեսությամբ և Պեկինի ամենախոշոր թերթերի խմբագրություններում:
Լուին Պեկին վերադարձավ հուլիսի 13-ի օրվա երկրորդ
կեսին` կրելով <<12,88>> մակագրումով
(նոր ռեկորդ) վերնաշապիկ, ինչն ավելի մեծ փիար արեց ազգային և մարզական հեռուստաալիքներում,
թերթերում և ինտերնետում: Հուլիսի 14-ին ավելի շատ բացօթյա գովազդներ տեղադրվեցին,
իսկ Շանհայի և Պեկինի Nike խանութների բոլոր աշխատակիցները կրում էին Լյուի
կրած վերնաշապիկից:
Այս իրադարձությունը առանց այդ էլ կարող էր նշանակալից
լինել, բայց Nike-ի անթերի
աշխատանքը նպաստեց նրան, որ Լյուիի ձեռքբերման մասին գիտեին բոլորը, ինչպես որ իր հովանավորի
մասին:
- Գովազդային ֆիլմի ամենաարագ արտադրանքը
Reebok ընկերության <<Insta PAMP>> կոշիկի համար
հեռուստագովազդի մտահղացումը, նկարահանումը և եթեր հեռարձակումն իրականացվել է
1993 թ. Հունվարի 31-ին Ատլանտիդայի (ԱՄՆ) բասկետբոլի 27-րդ սուպերգավաթի եզրափակիչի
ժամանակ: Հոլովակը սկսեցին նկարահանել խաղի երեք քառորդի կեսին և եթեր հեռարձակվեց վերջին
քառորդի երկու րոպեանոց դադարի ժամանակ: Հոլովակի տևողությունը 30 վայրյան էր:
By Anna Araqelova
By Anna Araqelova