Գովազդ, որը ստիպում է խորհել


  Լավ սոցիալական գովազդը կարող է փոխել մեր հայեցակետը և ստիպել մտածել ավելի կարևորի մասին:


  Ogilvy ընկերության գովազդային արշավը, որը ցույց էր տալիս, թե ինչպիսի տեղ են զբաղեցնում մեր կյանքում ժամանակակից սարքերը՝ գաջեթները: Ընկերության կարգախոսն էր. <<Որքան շատ ենք մենք շփվում, այնքան քիչ ենք շփվում>>:


  Արտաքին գովազդի օպերատոր Russ Outdoor-ը,  MILK կրեատիվ գործակալության հետ համատեղ <<Միևնո՞ւյնն է>> սոցիալական պրոյեկտի շրջանակներում: Կազմակերպության նպատակը երիտասարդ կանանց և ապագա մայրերին նախազգուշացնելն է, որ ծխելն առաջացնում է անպտղություն:

Արագությունը սպանում է:
<<Արագությունը սպանում է>> կարգոխոսը բազմիցս օգտագործվել է գովազդային արշավներում: Western Cape Government գովազդային ընկերությունը լրացրեց գաղափարը ճիշտ նկարով:

Մի եղիր անկիրթ:
Ֆրանսիական RATP ընկերությունը փարիզյան հանրային տրանսպորտի համար թողարկեց սոցիալական գովազդ, որը կոչ է անում մարդկանց հարգանքով վերաբերել մյուս ուղևորներին:

Սովածներին կշտացնելն ավելի հեշտ է, քան դու մտածում:
TBWA\Hunt\Lascaris փարիզյան ընկերությունը թողարկեց սոցիալական գովազդ, որը կոչ է անում օգնել սովածներին:

   Քո երեխան այն է, ինչ դու ուտում ես:
 Գովազդը ստեղծվել է Paim կրեատիվ գործակալության կողմից բրազիլական մանկաբույժների միության պատվերով: Պաստառները համոզիչ կերպով ցուցադրում են, թե մայրերի սննդային նախասիրությունները ինչպիսի խնդիրներ կարող են երեխաների մոտ ապագայում առաջացնել:

 Սոցիալական գովազդ ամերիկյան Latin Works ընկերության կողմից, որը ցուցադրում է, թե ինչպես է ավելորդ քաշը ստիպում հրաժարվել սեփական երազանքներից:

Colgate-Palmolive-ը նախաձեռնել է ջրային ռեսուրսների տնտեսական օգտագործման քարոզարշավ <<երկու րոպեի ընթացքում քո ծախսած ջրով նա կապրեր երկու օր>>:

Լոգոտիպերը նոր իմաստ են ստանում:
Մուշտակների և այլ մորթե արտադրանքի դեմ Mozambique Fashion Week սոցիալական գովազդը դժվար կկանգնեցնի որսագողներին, բայց, հնարավոր է, այն կստիպի գնորդներին մտածել:

Խաղալիքներն ընդդեմ մանկական աշխատուժի:
Պորտուգալական սոցիալական APAV ընկերության գովազդում խաղալիքներն անում են այն, ինչ ստիպված են անել աշխարհի շատ երեխաներ՝ նրանք աշխատում են:

Եղիր տղամարդ:
Այսպիսի սոցիալական գովազդի ստեղծման գաղափարը ծնվեց պետերբուրգցի Կիրիլ Կորոբկինի մոտ, երբ նրա հղի քույրը պատմեց, որ մետրոյում չորս կանգառների ընթացքում ոչ ոք նրան տեղ չզիջեց:

Իսպանական սոցիալական գովազդը առաջարկում է գինովցած քաղաքացիներին միանգամից ընտրել տրանսպորտային միջոցը՝ տաքսի, ոստիկանություն, շտապօգնություն կամ թաղման բյուրո:


Իմաստուն է և տիպիկ…

        by Anna Araqelova

Популярные сообщения