2017 թվականի երրորդ եռամսյակում վաճառվել է ավելի քան մեկ միլիոն VR-սաղավարտներ:
Անկախ նրանից, թե ինչպես են ոմանք վերաբերվում վիրտուալ իրականության տեխնոլոգիաներին, ակնհայտ բացթողումների համար,այն անշուշտ, շարունակում է ճանաչելի դառնալ: Այո, VR- ն դեռ չի զրկվել լուրջ տեխնիկական թերություններից, ինչպիսիք են ցածր կետայնությունը, առաջացնող սրտխառնոցը և գլխապտույտը որոշ օգտագործողների մոտ: Այնուամենայնիվ, վիրտուալ իրականության վաճառքի վիճակագրությունը մեզ ասում է, որ այս տեխնոլոգիան ունի մեծ եւ պայծառ ապագա:
Canalys վերլուծական ընկերությունը հրապարակել է խոշորագույն արտադրողների VR-սարքերի վաճառքի մասին զեկույցը: Եվ այդ տվյալները վկայում են այն մասին, որ վիրտուալ իրականությունը թափ է հավաքում : VR- սաղավարտների հիմնական արտադրողները ընդամենը երեք ամսվա ընթացքում կարողացան իրականացնել ավելի քան 1 միլիոն սարքերի
վաճառք: Կարող ենք մտածել, որ սա փոքր թիվ է, բայց հիշում ենք, որ անցյալ տարի վաճառքի հետ կապված իրավիճակը շատ ցավալի էր:
Առաջատար երեք ընկերություներից է Sony- ի ճապոնական ընկերությունը: Նա կարողացավ վաճառել 490 000 PlayStation VR-ի սաղավարտներ: Ընդհանուր առմամբ, Sony- ն կարողացավ գրավել շուկայի 49% -ը, ինչը շատ լավ ցուցանիշ է: Երկրորդ տեղը, 21% եւ 210 000 վաճառված հավաքածուներով պատկանում են Oculus- ին: Եվ երրորդը, 14% կամ 160 000 վաճառված սարքերով զբաղեցնում է HTC- ն:
Ընդհանուր առմամբ, ներկայումս առաջատար եռյակի ընկերությունները
զբաղեցնում են շուկայի 86% -ը: Մնացած 14 տոկոսը բաժանվում է Google, Samsung, Lenovo եւ այլ նման ընկերությունների միջեւ:
Այսօր վերլուծաբանները համոզված են, որ գալիք տարիներին վիրտուալ իրականությանը սպասվում է աննախադեպ աճ: Ի վերջո, այս սարքերը կարող են օգտագործվել ոչ միայն խաղային արդյունաբերության մեջ, այլ նաեւ արդյունաբերության, առողջապահության, կրթության եւ այլ ոլորտներում:
by Artur Sargsyan
by Artur Sargsyan