Կկարողանան արդյոք տեխնոլոգիաները փոխարինեն ուսուցիչներին:
Ռոբոտատեխնիկայի, արհեստական ինտելեկտի եւ ապագայի
այլ
տեխնոլոգիաների
զարգացման
ժամանակաշրջանում
ավելի
ու
ավելի
հաճախ
մտավախություն
կա,որ որակյալ մասնագետներին փոխարինելու են ռոբոտները: Տեխնոլոգիաները
ներթափանցել նաև կրթական համակարգ,
ժամանակն
է
պարզել,
արդյոք
իմաստ
ունի
ընտրել
մանկավարժական
մասնագիտություն:
Վերջերս Օքսֆորդի) ուսումնասիրել են 700 գործունեության
ոլորտներ,
հասկանալու
համար,
թե
որ ոլորտին
է սպառնում `անհետացման վտանգը:
Պարզվեց,
որ
ուսուցիչները
պատկանում
են
այն կատեգորիային, որը առաջիկա
տարիներին
վախենալու
ոչինչ
չունի:
Եթե դուք ունեք երեխաներ, ապա ակնհայտ է, որ ուսուցիչը տեղեկատվության աղբյուր չէ: Սա այն մարդն
է,
որը
կտա
կյանքի
խորհրդատվություն,
կօգնի կարիերա ընտրելու, կպաշտպանի
այն
անձին,
ում
հետ
հասակակիցները
վատ
են վերաբերվում: Եվ վերջում
փորձեք
պատկերացնել
ռոբոտի
ղեկավարությամբ
աշակերտների թատրոն այցելելը,կամ էքսկուրսիա գնալը:
Այլ կերպ ասած, ուսուցիչը առաջնորդող աստղ է, բարոյական ուղեցույց, ուսուցիչը-միջնորդ եւ ավագ ընկեր է երիտասարդ սերնդի համար: Եթե մենք համատեղում ենք այս բոլոր ածանցյալները, ակնհայտ է դառնում,
որ
տեխնոլոգիաները
ավելի շուտ կփոխարինեն բժիշկներին, հոգեվերլուծողներին եւ քաղաքական
գործիչներին,
քան
հարգված
մանկավարժական
մասնագիտության
ներկայացուցիչներին:
Արթուր Սարգսյան