Կկարողանան արդյոք տեխնոլոգիաները փոխարինեն ուսուցիչներին:



Ռոբոտատեխնիկայի, արհեստական ​​ինտելեկտի եւ ապագայի այլ տեխնոլոգիաների զարգացման ժամանակաշրջանում ավելի ու ավելի հաճախ մտավախություն  կա,որ որակյալ մասնագետներին փոխարինելու են ռոբոտները: Տեխնոլոգիաները  ներթափանցել նաև կրթական համակարգ, ժամանակն է պարզել, արդյոք իմաստ ունի ընտրել մանկավարժական մասնագիտություն:



Վերջերս Օքսֆորդի) ուսումնասիրել են 700 գործունեության ոլորտներ, հասկանալու համար, թե որ ոլորտին է սպառնում `անհետացման  վտանգը: Պարզվեց, որ ուսուցիչները պատկանում են այն կատեգորիային, որը առաջիկա տարիներին վախենալու ոչինչ չունի:
Եթե ​​դուք ունեք երեխաներ, ապա ակնհայտ է, որ ուսուցիչը տեղեկատվության աղբյուր չէ: Սա այն մարդն է, որը կտա կյանքի խորհրդատվություն, կօգնի  կարիերա ընտրելու, կպաշտպանի այն անձին, ում հետ հասակակիցները վատ են  վերաբերվում: Եվ վերջում փորձեք պատկերացնել ռոբոտի ղեկավարությամբ աշակերտների թատրոն այցելելը,կամ էքսկուրսիա գնալը:



Այլ կերպ ասած, ուսուցիչը առաջնորդող աստղ է, բարոյական ուղեցույց, ուսուցիչը-միջնորդ եւ ավագ ընկեր է  երիտասարդ սերնդի համար: Եթե ​​մենք համատեղում ենք այս բոլոր ածանցյալները, ակնհայտ է դառնում, որ տեխնոլոգիաները ավելի շուտ  կփոխարինեն բժիշկներին, հոգեվերլուծողներին եւ քաղաքական գործիչներին, քան հարգված մանկավարժական մասնագիտության ներկայացուցիչներին:


Արթուր Սարգսյան

Популярные сообщения