Ձյունաճերմակ փափկություն
1982 թվականին կոսմետիկայի ինստիտուտում և գեղեցկության աշխարհում սկսվեց նոր դարաշրջան` դեղագործ Պաուլ Կարլ Բայերսդորֆը հիմնեց իր կազմակերպությունը և այն անվանեց իր պատվին: Բայերսդորֆը նույնանուն կազմակերպությունը ղեկավարեց յոթ տարի, որից հետո այն վաճառեց գործարար Օսկար Տչոպոլիվիտսին, ով մաշկաբան Պաուլ Ուննոյի և դեղագետ Իսահակ Լիֆշետցեմի հետ միասին ստեղծեցին խոնավեցնող էմուլսիայի հիման վրա դեմքի կրեմ:
Այդպես ստեղծվեց հանրահայտ NIVEA կրեմը լատինական “nivius” – ձյունաճերմակ: Ինչպես
1911 թվականին փաթեթավորված առաջին կրեմի տուփը, այնպես էլ 106 տարի անց փաթեթավորումն
իրականացվում է կլոր երկաթյա տուփերով:
Ընդհանրապես NIVEA բրենդի
պատմությունը սերտորեն կապված է տեսողական բաղադրիչներով: Ֆիրմային արտադրանքի գովազդային
պաստառները աշխարհահռչակ կապույտ տուփի դիզայնից պակաս հայտնի չեն:
1914 թ.-ին 34 երկրների NIVEA
բրենդի գործարաններում աշխատում էին ավելի քան 1.5 մլն մարդ: Ընկերությունն աստիճանաբար
ընդլայնում էր արտադրանքի տեսականին թողարկելով շամպուն, օճառ, հարդարման պարագաներ:
Արդեն 1909 թվականին NIVEA-ն թողարկում է շրթունքների խնամքի միջոց: Բրենդը
հիմնվում է այն բանի վրա, որ մարդու մոտ գեղեցիկ պետք է լինի ամեն ինչ` մաշկը, մազերը
և իհարկե շուրթերը: Թվում էր թե նախկինում ոչ
մի կոսմետիկ բրենդ չի մտածել, որ կանացի շուրթերը ևս հատուկ խնամք են պահանջում:
Այսպիսով NIVEA-ն հանդիսացավ առաջիկա 100 տարիների ևս մեկ նորորարական ճյուղի առաջատար:
Հետպատերազմյան
50-ականներըը բրենդի համար դարձան բեղուն: NIVEA-ի արտադրանքի հիմնական բաղադրիչը 1991 թվականին Տրոպլովիթսեի ստեղծած Էվցերիտ նյութն է` ունիկալ նյութ, որը կարողանում
է միացնել ջուրը, յուղն ու ակտիվ բաղադրիչները: Ավելի քան 100 տարի NIVEA-ն անվերջ կատարելագործելով տեխնոլոգիաները, ներկայանալով
նոր ապրանքներով, հանդիսանում է մաշկի խնամքի միջոցների արտադրության ոլորտում առաջատար:
![]() |
Հակացելյուլիտային կրեմ |
![]() |
Խոնավեցնող կրեմ |
![]() |
Մինի դեզադոր |
![]() |
Կրեմ տարիքի դեմ |
![]() |
Ելակի շրթներկ |
![]() |
Լիցքավորիր մաշկդ |
![]() |
Կնճիռների դեմ միջոց Աննա Առաքելովա |