Chupa-Chups

1958 թվականին հրուշակագործը միտք
հղացավ ուսումնասիրել իր հաճախորդների նախասիրությունները. մի բան, որ այդ տարիներին
հանդիսանում էր ոչ այդքան հայտնի մարքեթինգային
հետազոտություն: Ֆրանսիական խորհրդատվական կազմակերպության ուսումնասիրություններից
հետո Բերնատը ստացավ շատ հետաքրքիր տվյալներ: Պարզվեց, որ իր արտադրանքի հիմնական սպառողների
տարիքը չի գերազանցում 16 տարեկանը, ինչը շատ զարմանալի էր, քանի որ աիտադրանքի ներդրման
ժամանակ հաշվի են առնվել միայն հասուն տարիքի մարդկանց նախասիրությունները: Ելնելով
ներկայացված արդյունքներից` նա որոշում է ստեղծել ինչ-որ քաղցրավենիք, որը դուր կգա
ոչ միայն մեծահասակներին, այլ առաջին հերթին երեխաներին:

Chupa Chups-ի պատմության մեջ հետաքրքիր փաստ է այն,
որ ապրանքանիշի
նախագծումը, որն ընդհանուր
առմամբ գոյատևել է մինչ օրս,
մշակվել է Սալվադոր Դալիի կողմից: 1969-ին Էնրիկ Բերնաթը եկավ Ֆիգերեսին
հանդիպելու Դալիի հետ և խնդրեց մեծ նկարիչին նկարել սառնաշաքարի համար լոգոն և ընդհանրապես
զարգացնել իրենց տեսողական պատկերը: Դալին համաձայնեց, իհարկե ոչ անվարձահատույց, բայց
այնուամենայնիվ, մի քանի ժամվա ընթացքում նկարիչը ստեղծեց Chupa-Chupps -ի լոգոն, որը
նման է դաշույնի:
Իր յուրօրինակ արտաքինի, ինքնատիպ
փաթեթավորման և իհարկե համային մեծ տեսականու շնորհիվ (ավելի քան հարյուր համ) մի քանի
տարվա ընթացքում Chupa Chups կոնֆետները դարձան աշխարհում ամենաճանաչելի և ամենասիրելի
սառնաշաքարները: Հիմնական արտադրական հոսքագծերը
գտնվում են Բարսելոնայից ոչ հեռու Սան-Էստեվե-Սեսրովիրեսում: 2006 թվականի հուլիսին Chupa-Chups Group-ը գնվեց Perfetti Van Melle S.p.A.–ի կողմից և դարձավ նրա առաջատար բրենդը:
Աննա Առաքելովա