Նոր աշխարհ, նոր մոտեցում
Կարգախոս. New
World. New Thinking
Այսօր
Lenovo ընկերությունը
մտնում է համակարգչային տեխնիկա արտադրողների լավագույն հնգյակի մեջ:
Lenovo-ն հիմնադրել է ոմն Լուի Չուանժին: 1984 թվականին նա իր
գաղափարակիցների հետ հիմնել է New Technology
Developer Inc ընկերությունը:
Ֆինանսավորումն իր վրա էր վերցրել Չինաստանի Գիտությունների Ակադեմիան: Սկզբում նոր
ընկերությունը հիմնականում զբաղվում էր համակարգիչները Չինաստան մատակարարելով, ինչպես
նաև դրանք չինական հեոգլիֆների հարմարեցմամբ:
1986 թ.-ին ընկերությունն իր անունը փոխեց ավելի օրիգինալ Legend Group:
Անցյալ դարի 90-ականների սկզբին Legend Group-ը «հասունացավ» մինչև իր անձնական համակարգչային
մոդելի թողարկումը: Երկու տարի անց լույս աշխարհ եկավ նաև ընկերության առաջին նոութբուքը:
1996 թվականին ստեղծվեց առաջին սերվերը: Ընդհանուր առմամբ, 20-րդ դարի 90-ական թվականները
հանդիսացել են ընկերության համար արագ զարգացման ժամանակաշրջան: Քչերին հայտնի մատակարարից
Legend-ը սկզբում դարձավ ողջ Ասիայի տարածաշրջանում առաջատար մատակարար (հետագայում Խաղաղ
օվկիանոսում), այնուհետև խոշորագույն համակարգչային արտադրողներից մեկը:
Նոր դարում արդատրվող ապրանքատեսականին էլ ավելի է մեծանում: Արտադրվում են ինչպես
ուլտրակոմպակտ դեսքթոփներ, այնպես էլ գերհզոր համակարգիչներ: Legend-ը պատրաստվում է միջազգային շուկա մուտք գործել:
Պատրաստվելու գործընթացում Legend-ը վերանվանվում
է Lenovo: Ըստ համացանցում ներկայացված վարկածի,
այդ անունը գալիս է «De Novo»-ից, որը նշանակում է «նոր սկիզբ` ոչ մի կապ անցյալի հետ»,
«De»-ն փոխվում է «Le» (առաջին վանկը հին անվանումից), ինչը շատ տրամաբանական որոշում
է, քանզի անունը շատ հաջող տարբերակ է միջազգային շուկա դուրս գալու համար:
2005 դարձավ նշանակալից ընկերության համար. Lenovo-ն գնում է IBM-ից նոթբուքերի արտադրությամբ զբաղվող արտադրական
միավորումը: Գործարքը կազմել է ավելի քան 1,25 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Մեկ տարի անց Lenovo լոգոտիպով առաջին համակարգերը ներկայացվեցին շուկային: Հիմք ընդունելով այն փաստը,
որ այդ համակարգիչները սերում են IBM-ից, շուկան գթասրտորեն նրանց ընդունեց: Մեծ աղմուկ
բարձրացրած գործարքը գերազանց գովազդ դարձավ Lenovo-ի համար և ծառայեց որպես ամուր
հարթակ միջազգային շուկայի փոթորկալի ջրերի մեջ նետվելու համար: Ըստ համաձայնության`
ընկերությունը կարող է օգտագործել IBM ապրանքանիշը մինչը 2010թ.:
Բայց սեփական ապրանքանիշի
աստիճանական առաջխաղացմանն ուղղված ճիշտ քաղաքականությունը լավ արդյունքներ բերեց:
Կազմակերպությունն իրեն փոձեց նաև սմարթֆոնների և հեռահաղորդակցուցիչների շուկայում:
Սակայն 2008 թ. Սկզբին Lenovo Mobile Communication
Technology-ը վաճառվեց Hony
Capital-ին: Lenovo-ն դեռ ամուր չէր կանգնած ոտքի վրա և բջջային
բիզնեսը միայն խոչընդոտում էր բիզնեսի զարգացմանը: Այնուհանդերձ 2009-ին վերջին բջջային
բիզնեսը հետ գնվեց:
Ընկերության գլխավոր շտաբը գտնվում է ԱՄՆ-ի Մորիուիլ քաղաքում: Երկու կապային
կենտրոն էլ գտնվում է Պեկինում (Չինաստան) և Սինգապուրում: Այնտեղ են գտնվում նաև գիտահետազոտական
կենտրոնները: Արտադրական միավորումները ցրված են գրեթե ողջ աշխարհով մեկ:
by Anna Arakelova