Ինչպե՞ս կառուցել վստահություն հաճախորդի հետ

 Այսօր բիզնեսի իրական հաջողության գաղտնիքը միայն որակյալ ապրանք կամ ծառայություն ունենալը չէ։ Հաճախորդի հետ ճիշտ հարաբերություն կառուցելն այնքան կարևոր է, որքան վաճառելն ինքնին։ Վստահությունը այն հիմքն է, որի վրա կանգնած են կայուն եկամուտը, բարի համբավը և ապագա աճը։  

 Բայց ինչպե՞ս կառուցել այդ վստահությունը: Եկեք դիտարկենք կոնկրետ քայլերով։

 1. Աշխատեք պրոֆեսիոնալ և պատասխանատու ձևով

Հաճախորդները գնահատում են, երբ իրենց ժամանակը և հետաքրքրությունները հարգվում են։  

- Պատասխանեք բոլոր զանգերին և հաղորդագրություններին հնարավորինս արագ։  

- Եղեք ճշգրիտ խոստումներում. երբ ասում եք «պատրաստ կլինի երեքշաբթի», ապա երեքշաբթի արդեն պետք է արդյունքը պատրաստ լինի։  

- Մանրուքները կարևոր են. ճիշտ գրված էլ. նամակ, բարեհամբույր խոսք, հոգատար վերաբերմունք՝ այս ամենը ձևավորում է առաջին տպավորությունը։

 Վստահությունը սկսվում է այնտեղ, որտեղ հաճախորդը զգում է, որ նրա մասին իսկապես մտածում են։


2. Եղեք թափանցիկ և ազնիվ

 Թաքցնել թերությունները կամ չափազանցել հնարավորությունները՝ կարճաժամկետ էֆեկտ է տալիս, բայց երկարաժամկետ վնասում է վստահությունը։  

- Եթե խնդիր կա՝ անմիջապես տեղեկացրեք հաճախորդին և առաջարկեք լուծում։  

- Եթե հնարավոր չէ ինչ-որ բան ապահովել, ավելի լավ է նախապես զգուշացնել, քան հետագայում բացատրել։  

- Թափանցիկ գործելաոճը հաճախ հաճախորդի աչքում ավելի բարձրացնում է հարգանքը, քան «կատարյալ» խոստումները։


 3. Պարզ և մատչելի ներկայացրեք տեղեկատվությունը

Բարդ տերմիններ օգտագործելը չի ցույց տալիս պրոֆեսիոնալիզմ։  

Հաճախորդին կարևոր է տալ տեղեկատվություն՝ հասկանալի լեզվով, առանց ավելորդ բարդությունների։  

- Արտացոլեք գործընթացը պարզ քայլերով։  

- Հստակ ձևակերպեք սպասվող արդյունքները։  

- Նշեք գների բոլոր բաղադրիչները՝ առանց թաքնված վճարների։



4. Ցույց տվեք ձեր փորձը և արդյունքները

 Հաճախորդները պետք է տեսնեն, որ նրանք վստահում են ոչ թե խոսքերին, այլ արդյունքներին։  

-   Տարածեք հաճախորդների կարծիքները։  

- Կիսվեք «Մինչև/Հետո» լուսանկարներով կամ կոնկրետ նախագծերի օրինակներով։  

- Ներկայացրեք ձեր փորձը՝ թվերով, ցուցանիշներով, ստացած վստահագրերով։



5. Հոգ տարեք հաճախորդի մասին նաև վաճառքից հետո

 Հաճախորդների հետ հարաբերությունը չպետք է ավարտվի գնման պահով։  

- Հարցրեք նրանց կարծիքը ստացած ապրանքի կամ ծառայության մասին։  

- Առաջարկեք հետագա սպասարկում կամ խորհրդատվություն։  

- Հիշեք հաճախորդներին տոների կամ հատուկ առիթների ժամանակ՝ շնորհավորելով կամ փոքր բոնուսներ առաջարկելով։



 Վստահություն կառուցելը պահանջում է ժամանակ, ուշադրություն և համակարգված աշխատանք։  

Բայց փոխարենը տալիս է ամենամեծ արդյունքը՝ հավատարիմ հաճախորդներ, որոնք չեն գնում պարզապես ծառայություն կամ ապրանք, այլ ընտրում են ձեզ՝ որպես վստահելի գործընկեր։  

Նրանք դառնում են ձեր լավագույն գովազդը՝ իրենց շրջապատում պատմելով ձեր մասին։

Комментарии

Популярные сообщения