Ինչպե՞ս կառուցել վստահություն հաճախորդի հետ
Բայց ինչպե՞ս կառուցել այդ վստահությունը: Եկեք դիտարկենք կոնկրետ քայլերով։
1. Աշխատեք պրոֆեսիոնալ և պատասխանատու ձևով
Հաճախորդները գնահատում են, երբ իրենց ժամանակը և հետաքրքրությունները հարգվում են։
- Պատասխանեք բոլոր զանգերին և հաղորդագրություններին հնարավորինս արագ։
- Եղեք ճշգրիտ խոստումներում. երբ ասում եք «պատրաստ կլինի երեքշաբթի», ապա երեքշաբթի արդեն պետք է արդյունքը պատրաստ լինի։
- Մանրուքները կարևոր են. ճիշտ գրված էլ. նամակ, բարեհամբույր խոսք, հոգատար վերաբերմունք՝ այս ամենը ձևավորում է առաջին տպավորությունը։
Վստահությունը սկսվում է այնտեղ, որտեղ հաճախորդը զգում է, որ նրա մասին իսկապես մտածում են։
2. Եղեք թափանցիկ և ազնիվ
Թաքցնել թերությունները կամ չափազանցել հնարավորությունները՝ կարճաժամկետ էֆեկտ է տալիս, բայց երկարաժամկետ վնասում է վստահությունը։
- Եթե խնդիր կա՝ անմիջապես տեղեկացրեք հաճախորդին և առաջարկեք լուծում։
- Եթե հնարավոր չէ ինչ-որ բան ապահովել, ավելի լավ է նախապես զգուշացնել, քան հետագայում բացատրել։
- Թափանցիկ գործելաոճը հաճախ հաճախորդի աչքում ավելի բարձրացնում է հարգանքը, քան «կատարյալ» խոստումները։
3. Պարզ և մատչելի ներկայացրեք տեղեկատվությունը
Բարդ տերմիններ օգտագործելը չի ցույց տալիս պրոֆեսիոնալիզմ։
Հաճախորդին կարևոր է տալ տեղեկատվություն՝ հասկանալի լեզվով, առանց ավելորդ բարդությունների։
- Արտացոլեք գործընթացը պարզ քայլերով։
- Հստակ ձևակերպեք սպասվող արդյունքները։
- Նշեք գների բոլոր բաղադրիչները՝ առանց թաքնված վճարների։
4. Ցույց տվեք ձեր փորձը և արդյունքները
Հաճախորդները պետք է տեսնեն, որ նրանք վստահում են ոչ թե խոսքերին, այլ արդյունքներին։
- Տարածեք հաճախորդների կարծիքները։
- Կիսվեք «Մինչև/Հետո» լուսանկարներով կամ կոնկրետ նախագծերի օրինակներով։
- Ներկայացրեք ձեր փորձը՝ թվերով, ցուցանիշներով, ստացած վստահագրերով։
5. Հոգ տարեք հաճախորդի մասին նաև վաճառքից հետո
Հաճախորդների հետ հարաբերությունը չպետք է ավարտվի գնման պահով։
- Հարցրեք նրանց կարծիքը ստացած ապրանքի կամ ծառայության մասին։
- Առաջարկեք հետագա սպասարկում կամ խորհրդատվություն։
- Հիշեք հաճախորդներին տոների կամ հատուկ առիթների ժամանակ՝ շնորհավորելով կամ փոքր բոնուսներ առաջարկելով։
Վստահություն կառուցելը պահանջում է ժամանակ, ուշադրություն և համակարգված աշխատանք։
Բայց փոխարենը տալիս է ամենամեծ արդյունքը՝ հավատարիմ հաճախորդներ, որոնք չեն գնում պարզապես ծառայություն կամ ապրանք, այլ ընտրում են ձեզ՝ որպես վստահելի գործընկեր։
Նրանք դառնում են ձեր լավագույն գովազդը՝ իրենց շրջապատում պատմելով ձեր մասին։
Комментарии