HR-ի գործառույթները

Մարդկային ռեսուրսները (HR) կազմակերպությունների մեջ կարևոր բաժին է, որը ղեկավարում է տարբեր գործառույթներ՝ կապված աշխատակիցների և ընկերության հետ նրանց փոխգործակցության հետ: HR-ի հիմնական նպատակն է ապահովել, որ կազմակերպությունն ունենա ճիշտ մարդիկ, ճիշտ հմտություններով, ճիշտ դիրքերում, ճիշտ ժամանակին: Ահա HR-ի գործառույթների պարզեցված բացատրությունը.


1. Հավաքագրում և ընտրություն. HR-ը պատասխանատու է կազմակերպության ներսում աշխատատեղերի լավագույն թեկնածուներին գտնելու և աշխատանքի ընդունելու համար: Սա ներառում է աշխատանքի նկարագրությունների ստեղծում, թափուր աշխատատեղերի գովազդում, ռեզյումեների վերանայում, հարցազրույցների անցկացում և, ի վերջո, ամենահարմար թեկնածուների ընտրություն:


2. Ուսուցում և զարգացում. HR-ը կազմակերպում է վերապատրաստման ծրագրեր՝ օգնելու աշխատակիցներին զարգացնել իրենց հմտություններն ու գիտելիքները՝ հնարավորություն տալով նրանց ավելի արդյունավետ կատարել իրենց աշխատանքը: Սա ներառում է ինչպես սկզբնական ուսուցում նոր աշխատակիցների համար, այնպես էլ առկա անձնակազմի համար շարունակական զարգացման հնարավորություններ:


3. Աշխատակիցների հետ հարաբերություններ. HR-ը հանդես է գալիս որպես միջնորդ աշխատակիցների և ղեկավարության միջև՝ երաշխավորելով, որ ցանկացած խնդիր կամ հակամարտություն լուծվեն արդար և հետևողական ձևով: Սա կարող է ներառել բողոքների մշակումը, հետաքննությունների անցկացումը և դրական աշխատանքային միջավայրի խթանումը:

4. Փոխհատուցում և նպաստներ. HR-ը պատասխանատու է աշխատողների փոխհատուցումների և նպաստների փաթեթների կառավարման համար, ներառյալ աշխատավարձերը, բոնուսները, առողջության ապահովագրությունը, կենսաթոշակային ծրագրերը և այլ արտոնություններ: Սա ներառում է երաշխավորել, որ փոխհատուցումը լինի մրցակցային և արդար, միաժամանակ համահունչ լինելով կազմակերպության բյուջեին և քաղաքականությանը:


5. Կատարողականի կառավարում. HR-ն վերահսկում է աշխատակիցների կատարողականի գնահատման, հետադարձ կապի տրամադրման և բարելավման նպատակներ սահմանելու գործընթացը: Սա ներառում է կատարողականի վերանայում, վերապատրաստման կարիքների բացահայտում և ակնառու կատարողականության ճանաչում:


6. Համապատասխանություն և իրավական խնդիրներ. HR-ն ապահովում է, որ կազմակերպությունը համապատասխանի աշխատանքային օրենքներին և կանոնակարգերին: Սա ներառում է աշխատանքային օրենսդրության վերաբերյալ արդի մնալը, ընկերության քաղաքականության մշակումը և իրավական հարցերի լուծումը, ինչպիսիք են խտրականության վերաբերյալ բողոքները կամ աշխատավայրի անվտանգության խնդիրները:


7. HR Administration. HR-ն իրականացնում է աշխատակիցների հետ կապված տարբեր վարչական առաջադրանքներ, ինչպիսիք են անձնակազմի գրառումների պահպանումը, աշխատավարձի մշակումը, աշխատակիցների տվյալների բազաների կառավարումը և աշխատանքի ընդունման, աշխատանքից ազատման և այլ HR գործընթացների հետ կապված փաստաթղթերի մշակումը:


Ամփոփելով, HR-ը վճռորոշ դեր է խաղում կազմակերպության ներսում մարդկանց կառավարելու գործում՝ սկսած հավաքագրումից և վերապատրաստումից մինչև աշխատակիցների հարաբերություններ և իրավական համապատասխանություն: Արդյունավետ կատարելով այս գործառույթները՝ HR-ն օգնում է ստեղծել դրական աշխատանքային միջավայր, որտեղ աշխատակիցները կարող են բարգավաճել և նպաստել կազմակերպության հաջողությանը:













Комментарии

Популярные сообщения