Նեյրոմարքեթինգ
Նեյրոմարքեթինգը հետաքրքրաշարժ ոլորտ է, որը խորանում է մարդու ուղեղի բարդ աշխատանքի մեջ՝ հասկանալու սպառողների վարքագիծը: Այն համատեղում է նեյրոգիտությունը, հոգեբանությունը և մարքեթինգը՝ բացահայտելու այն առեղծվածները, թե ինչու են մարդիկ գնում որոշակի ապրանքներ կամ արձագանքում կոնկրետ գովազդներին:
Իր հիմքում նեյրոմարքեթինգը նպատակ ունի բացահայտել մեր որոշումների վրա ազդող ենթագիտակցական գործընթացները: Շուկայի հետազոտության ավանդական մեթոդները, ինչպիսիք են հարցումները և ֆոկուս խմբերը, հաճախ հիմնվում են ինքնահաղորդվող տվյալների վրա, որոնք կարող են լինել կողմնակալ կամ ոչ ճշգրիտ: Նեյրոմարքեթինգը, սակայն, շրջանցում է այս սահմանափակումները՝ ուղղակիորեն դիտարկելով ուղեղի ակտիվությունը և ֆիզիոլոգիական արձագանքները:
Նեյրոմարքեթինգում օգտագործվող հիմնական մեթոդներից մեկը ֆունկցիոնալ մագնիսական ռեզոնանսային պատկերացումն է (fMRI), որը չափում է արյան հոսքի փոփոխությունները դեպի ուղեղի տարբեր հատվածներ: Սկանավորելով ուղեղը, երբ անհատները ենթարկվում են շուկայավարման խթանների, ինչպիսիք են գովազդը կամ արտադրանքի ձևավորումը, հետազոտողները կարող են ճշգրիտ որոշել, թե ուղեղի որ հատվածներն են ակտիվանում և եզրակացնել գրգռիչներից առաջացած հուզական և ճանաչողական արձագանքները:
Մեկ այլ մեթոդ է էլեկտրաէնցեֆալոգրաֆիան (EEG), որը չափում է ուղեղի էլեկտրական ակտիվությունը: EEG-ը տրամադրում է իրական ժամանակի տվյալներ՝ թույլ տալով հետազոտողներին հետևել մարքեթինգային նյութերի արձագանքներին: Սա օգնում է բացահայտել այն տարրերը, որոնք գրավում են ուշադրությունը, հույզեր են առաջացնում կամ ներգրավվածություն են առաջացնում:
Աչքի հետևելը ևս մեկ արժեքավոր գործիք է նեյրոմարքեթինգում: Այն արձանագրում է, թե որտեղ և որքան ժամանակ են մարդիկ նայում տեսողական խթանի տարբեր մասերին, օրինակ՝ գովազդին կամ կայքին: Հասկանալով տեսողական ուշադրության օրինաչափությունները՝ շուկայավարները կարող են օպտիմիզացնել իրենց դիզայնը՝ ուշադրությունը արդյունավետորեն գրավելու և պահպանելու համար:
Բացի այդ, ֆիզիոլոգիական միջոցները, ինչպիսիք են սրտի հաճախությունը, մաշկի հաղորդունակությունը և դեմքի արտահայտությունները, օգտագործվում են հուզական արձագանքները չափելու համար: Այս ցուցանիշներն առաջարկում են ենթագիտակցական ռեակցիաների պատկերացումներ, որոնք ազդում են սպառողների որոշումների վրա:
Նեյրոմարքեթինգի արդյունքները բազմաթիվ կիրառություններ ունեն բիզնես աշխարհում: Շուկայավարները կարող են օգտագործել այս գիտելիքները՝ ավելի գրավիչ գովազդներ նախագծելու, ապրանքների փաթեթավորումը բարելավելու և օգտվողների համար գրավիչ փորձառություններ ստեղծելու համար: Հասկանալով հիմքում ընկած նյարդային մեխանիզմները՝ ընկերությունները կարող են հարմարեցնել իրենց ռազմավարությունները՝ իրենց թիրախային լսարանի հետ ավելի լավ արձագանքելու համար:
Ընդհանուր առմամբ, նեյրոմարքեթինգը ապահովում է սպառողների վարքագծի ավելի խորը ըմբռնում` ներխուժելով ենթագիտակցական միտքը: Այն առաջարկում է արժեքավոր պատկերացումներ, որոնք կարող են խթանել ավելի արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություններ և, ի վերջո, հանգեցնել վաճառքի աճի և հաճախորդների բավարարվածության:
https://hbr.org/2019/01/neuromarketing-what-you-need-to-know
Комментарии