Գովազդի ստեղծման ուղեցույց

Սաուերը ներկայացրել է 10 սկզբունք, որոնք մեր կարծիքով պետք է հիշեն գովազդի պատրաստմամբ զբաղվող մասնագետները: Մենք գիտակցում ենք, որ կա հաջողակ գովազդ, որը չի համապատասխանում այս կանոններին: Մարկ Տվենը <<Հեքելբերի ֆիննի արկածներ>> գրքում նույնպես խախտում է քերականության գրեթե բոլոր կանոնները, բայց նա գիտեր դրանք, երբ սկսեց խախտել:
1. Պատրաստեք պարզ, անգամ հիմար գովազդ:
Keep it Simple, Stupid սկզբունքը ոչ մի տեղ այնքան կիրառելի չէ,
որքան գովազդում:
Լավագույն փաստարկն ի օգուտ գովազդի պարզության
– ամսագրեր ընթերցողների ճնշող մեծամասնությունը այն չեն գնում գովազդի համար: Հետևաբար
այն պետք է արագ աչքի ընկնի և արագ հասցնի ինֆորմացիան ու նույնքան արագ բաց թողնի
ընթերցողին: Այն գովազդը, որտեղ էջը հագեցած է առավելագույնս պատկերներով,
տարբեր մեծության ու ոճի տառերով, հնարավորություն չի ընձեռում հայացքը սևեռել ինչ-որ
բանի վրա: Նման տեսողական ավելցուկի պատճառով գովազդի վրա քիչ ժամանակ է ծախսվում,
կամ ընդհանրապես չի կարդացվում:
2. Դուք չեք գովազդում ապրանք, դուք գովազդում եք ապրանքի առավելությունները:
Գովազդատուները ենթադրաբար
կարծում են, որ ընթերցողները նույնքան հետաքրքրված են ապրանքով, որքան որ նրանք:
Իրականում ընթերցողներից շատերն
անգամ ցանկություն չունեն մտորելու գովազդատուի շահերի մասին: Նրանք
դա անելու են միայն այն դեպքում, եթե համոզված լինեն, որ ապրանքը ինչ-որ բան կանի նրանց
համար: Եթե գովազդը չի պատասխանում ընթերցողի հարցին, որը ենթադրում է <<Ինչ՞ է սա տալիս ինձ>>, հետաքրքրություն չի առաջացնի:
Գովազդը հիմնականում նկարագրական է. այն բացատրում
է ապրանքի կամ ծառայության ինչպիսի լինելը: Ամենավատ գովազդը ձեզ է ներկայացնում ընկերության պատմությունը, նրա արժեքները, ձեռքբերումներն
ու աճը, կարծես դա ինչ-որ մեկին հետաքրքիր է: Սակայն լավ գովազդը ուղղակիորեն անդրադառնում
է այնպիսի պրոբլեմների վրա, որը լուծում է ապրանքը կամ ծառայությունը և հուշում է,
որ այդ հարցի լուծումն իսկապես կբարելավի պոտենցիալ սպառողի կյանքը:
3. Եթե դա տեղին է, այն կարելի է համեմել նաև սեքսով: Իրականում ժամանակակից հրատարակչությունները, որոնք հրապարակում
են էրոտիկ գովազդներ, նախատեսված են կանանց համար: Գովազդի այս տեսակը գրավում է ընթերցողների
ուշադրությունը:
Միևնույն ժամանակ պետք է նշել, որ սեքսուալ գովազդը
սովորաբար պարզ է, ինչը հասկանալի է: Այս տեսակի լավ գովազդում կարևոր տեղ է տրվում
մերկ մարմնին, բայց դա չի շեշտվում էականորեն: Ասենք հստակ. սեքսն օգնո՞ւմ է վաճառել
ապրանքներ, օգտագործեք դա:
4. Օգտագործեք հանրաճանաչությունվայելող
մարդկանց: Հարցումները ցույց են
տալիս, որ մարդիկ չեն վստահում աստղերի կողմից գովաբանվող ապրանքին: Այնուամենայնիվ,
ըստ Starch Advesting-ի, հայտնի մարդկանց հետ գովազդները ուշադրություն գրավելու առումով
13%-ով միջինից ավելի բարձր ցուցանիշ են գրանցում: Դրանք ամենաշատը ներգործում են կանանց
վրա՝ 15 %-ով ավելի միջին ցուցանիշից: Համեմատության համար տղամարդկանց մոտ այդ ցուցանիշը
10%-է:
Հանրահայտ մարդկանց կարող են չհավատալ, բայց նրանց
ուշադրություն են գրավում, իսկ դա գովազդի առաջնային խնդիրն է:
5. Օգտագործեք գույնի հզորությունը: Տպագիր գովազդն ունի այնպիսի հնարավորություն, որը թույլ է տալիս մրցակցել հեռուստատեսային գովազդի հետ:
Շարժվող պատկերները հաղորդակցման չափազանց արդյունավետ միջոց են: Յուրաքանչյուր ոք,
ով երբևէ փորձել է զվարճացնել երեխային, գիտի, որ մանկական հայացքն անպայման կգրավի
շարժումը: Ուշադրություն կարելի է գրավել նաև հագեցած, պայծառ և գեղեցիկ գույներով:
Չի կարելի գերազանցել հեռուստատեսությունն իր շարժական պատկերներով, բայց զգալի է,
նաև աննկարագրելի, աչք շոյող գույներով տպագրությունը:
6. Լողալ հոսանքի ուղղությամբ: Յուրաքանչյուր գովազդ ունի իր սեփական ուղղվածությունը և
այն պայմանավորված է տարբեր ստեղծագործական բաղադրիչների դիրքորոշմամբ: Ճիշտ ուղղվածությամբ
գովազդը ընթերցողի հայացքն ուղղորդում է ամբողջ էջով մեկ այնպես, որ նա կենտրոնանա
բոլոր կարևոր բաղադրիչների վրա՝ նկարազարդում, գովազդային տեքստ, ապրանքանիշ: Սխալ
ուղղվածությամբ գովազդային հայտարարություններն առաջին հերթին զգալի ուշադրություն
են գրավում, բայց հետո ընթերցողը շեղվում է էջից:
Օրինակ որոշ գովազդային մասնագետներ սխալներ են
թույլ տալիս՝ տեղադրելով փայլող նկարազարդումը էջի ստորին, իսկ տեքստն ու վերնագիրը՝
վերին հատվածում: Այս պարագայում գովազդի ամենակարևոր բաղադրիչը կարող է դառնալ ամենավնասակարը,
քանի որ հմայիչ նկարազարդումը գովազդային տեքստից կշեղի ուշադրությունը:
Եվս մեկ օրինակ առչվում է ավտոմոբիլային արդյունաբերությանը:
Մեր հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ մարդկային հայացքին բնորոշ է մեքենային
հետևից առաջ նայելը: Հետևաբար, եթե մեքենայի արտաքին տեսքի նկարը տեղադրված է էջի աջ
հատվածում և գովազդային տեքստից վերև, հայացքը, ուղղվելով հետևից առաջ, կանգ կառնի գովազդային տեքստի սկզբում:
7. Խուսափեք երկիմաստությունից: Եթե գովազդի իմաստն անհասկանալի է կամ երկակի, ապա շարքային
ընթերցողը կբացի հաջորդ էջը:
8. Ընդլայնեք կոնտրաստը (հակադրություն): Մենք ապրում ենք տեսողական մշակույթի պայմաններում և մեր
աչքը շոյում է կոնտրաստը: Հետևաբար գովազդատուի համար վատ չէր լինի կիրառել այսպես ասած տեսողական հեքնանք կոչվածը: Այս սկզբունքի
իրագործման միջոցներից մեկը տարբեր բաղադրիչների կիրառությունն է գունավոր տպագրության
ժամանակ: Որպես հենք սև ֆոնի տպագրությունը հնարավորություն է տալիս ընդգծել առջի հատվածում տեղակայված էլեմենտները:
9. Օգտագործեք կենդանիներին և երեխաներին: Գրեթե յուրաքանչյուր գովազդ կարող է լինել հաջողակ, եթե
նրանցում մասնակցություն են ունենում երեխաներն ու կենդանիները, որովհետև բացառապես բոլորն էլ նրանց սիրում են
առավել նրբորեն և զգացմունքային: Անխոս տրանաբանական է խաղալիքների վաճառքի համար խոշոր
պլանում երեխաների մասնակցությունը: Այնուամենայնիվ թերթեք ծնողների համար նախատեսված
ամսագիրը և տեսեք, թե որքան խաղալիք, մանկական հագուստ ու սնունդ է գովազդվում առանց
երեխաների մասնակցության: Որքա՞ն հնարավորություն է բաց թողնվում:
Խաբկանքը նրանում է, որ եթե ձեր արտադրանքը նույնիսկ
հեռակա կարգով չի առնչվում նրանց հետ միևնույնն է,
պետք է գովազդում երեխայի կամ ընտանի կենդանու օգտագործման համար արդարացում գտնվի,:
Hewlett Packard ընկերությունը հիանալի ձևով
լուծեց այդ խնդիրը, երբ գլխավոր դերը կատարում էր դալմատին շնիկը, իսկ գովազդում հնչում
էր <<HP Lazer Jet – բացարձակ
անդիմադրելի է>> կարգախոսը:
10. Եթե գովազդը շատ տեքստ է պարունակում, հնարավորինս գրավիչ դարձրեք այն: Մենք զարմանք ենք
ապրում, երբ գովազդային մասնագետը խտացնում է տեքստը և այն տեղադրում անկյունում՝ սպիտակ հատվածի ավելացման
համար: Դա առողջ բանականության հանդեպ ոճի հաղթանակ է: Մյուսները տեքստը տեղադրում
են գունավոր ֆոնի վրա՝ այն դարձնելով միանգամայն չկարդացվող:
Համեմատաբար քիչ ընթերցողներ են շատ ժամանակ ծախսում յուրաքանչյուր
գովազդի տեքստի մեծ մասը կարդալու վրա: Եթե ընթերցողների 20%-ը ընկալում է տեքստը,
ուրեմն հեղինակը լավ է աշխատել: Այսպիսով, խնդիրը նրանում է, որ հնարավորինս հեշտացվի կարդալու գործընթացը: Միայն լավ բովանդակությամբ չի
կարելի գրավել ընթերցողին: Կատարյալ գրված, խելացի տեքստը կլինի անտեսանելի, մինչև
չզետեղվի ճիշտ տեղում և չտպագրվի բավականաչափ խոշոր ու հստակ:
Anna Araqelova