Դիզայնի դերակատարությունը
Ցանկացած գովազդի դիզայնի համար կիրառվում են մի
շարք սկզբունքներ: Ոման կարող են մի փոքր այլ տերմին օգտագործել, բայց դրանից կիրառվող
մեթոդները չեն փոխվի: Ստորև թվարկված դիզայնի սկզբունքների պատշաճ կիրառումը կգրավի և կստիպի ընթերցողին կարդալ գովազդային հաղորդագրությունը:
Ոճի միասնություն: Բոլոր կրեատիվ
գովազդներն առանձնանում են ոճի միասնությամբ: Վերջնական կոմպոզիցիան դիտվում է որպես
փոխկապվածությունների միասնական ամբողջություն (տեքստ, գրաֆիկա, վերնագիր, լոգո և այլն):
Կատարման միասնականության բացակայության ժամանակ հայտարարությունը փլուզվում է՝ վերածվելով
առանձին մասերից կազմված կույտի: Գուցե և ոճի միասնությունը կարելի՞ է համարել հաջողակ
գովազդային հաղորդագրության դիզայնի հիմնական սկզբունք:
Ներդաշնակություն: Ոճի միասնականության
հետ սերտորեն կապված է այն գաղափարը, որ կոմպոզիցիայի բոլոր տարրերը պետք է համակցվեն
միմյանց հետ: Ներդաշնակությունը ձեռք է բերվում համադրելի տարրերի ընտրությամբ: Գովազդային
հաղորդագրության մեջ չպետք է լինեն տարբեր ձևերի ու չափերի ֆոնտեր, նկարազարդումներ
և այլն:
Կանոնակարգվածություն: Հայտարարության
մասնիկները պետք է ունենան այնպիսի հաջորդականություն, որ ընթերցողի ուշադրությունը
ուղղորդի ճիշտ ուղղությամբ: Պետք է տարրերն այնպես տեղակայվեն, որ դիտորդի ուշադրությունը
հառնի հենց այն կետին, որտեղ դուք ի սկզբանե մտադրվել էիք և շարժվի որոշակի հետագծով:
Ամենատարածված կարգավորումը Z
և
S տառերի տեսքն
է:
Էմֆազ: Էմֆազը ընդհանուր ֆոնին առանձնանալու
համար տարրերի (կամ նրանց խմբի) շեշտադրումն է: Պետք է որոշեք, թե ինչի վրա եք ուզում
շեշտադրում անել՝ նկարի, վերնագրի, լոգոյի թե հիմնական տեքստի: Եթե այս բոլոր տարրերը
ընկալվեն համարժեք, ապա դուք չեք ստանա էմֆազ:
Հակադրություն (կոնտրաստ):
Որպեսզի գովազդը տեսողականի համար չլինի ձանձրալի, այն պետք է ունենա տարբեր չափեր,
ձևեր կամ երանգներ: Տառերի հաստ գրվածքը կամ միջտառային հեռավորությունների մեծացումը
բառի նկատմամբ ուշադրություն են գրավում անմիջապես և տառատեսակների միջև ստեղծում կոնտրաստ:
Վերջինս կոմպոզիցիան ավելի հետաքրքիր է դարձնում:
Հավասարակշռություն:
Հավասարակշռություն
ասելով հասկանում ենք գովազդի տարրերի չափը, դիրքն ու կշիռը: Հավասարակշռված տարրերը
հանգիստ ու բնական են նայվում: Դուք կարող եք ուղղել հավասարակշռությունը ՝ համեմատելով
գովազդի աջ և ձախ կողմերը: Գոյություն ունի հավասարակշռության երկու տեսակ՝ ֆորմալ
և ոչ ֆորմալ:
Գույն:
Գույնը գովազդի առավել ունիվերսալ տարրերից մեկն է, որի միջոցով գույներին հնարավորություն
է ընձեռվում գրավել ուշադրություն, ստեղծել տրամադրություն: Ապրանքի և գովազդի ուզզվածությունից
կախված՝ գույնը կարող է տարբեր ձևերով կիրառվել: Գովազդվող ապրանքը բոլորի համար կարող
է թվալ անհրապույր, բայց այն մարդու համար, ում բարօրությունը կախված է վերջինիս վաճառքից,
այն շատ գեղեցիկ է:
Գույնի օգնությամբ ապրանքի տարբերակման դասական
օրինակ ՝ ցավազրկող Nurpin
դեղը:
Դեղահաբերի դեղին գույնի շնորհիվ հնարավոր եղավ ընդլայնել շուկայում նրա մասնաբաժինը:
Գույնի օգտագործման միտքը ծագեց այն ժամանակ, երբ կրեատիվ տնօրենը սեղանին լցրեց մի
շարք ցավազրկող դեղահաբեր և նկատեց, որ միայն Nurpin-ն ունի դեղին գույն: Այդպես ծնվեց <<Դեղին դեղահաբ>> գովազդային արշավը:
Հոգեբանական
տեսանկյունից գույնը չափազանց կարևոր է և՛ ապրանքի գովազդի, և՛ արտաքին տեսքի, և՛ փաթեթավորման
համար: Տարեցտարի իրականացվող հետազոտությունները
հաստատում են, որ գույնը բարձրացնում է գովազդի գրավչությունը:
Գույնը որպես ուշադրություն գրավելու միջոց: Բացառությամբ
հազվագյուտ դեպքերի, մարդիկ ավելի հաճախ նկատում են գունավորը, քան սև-սպիտակը: Որոշ
ապրանքներ կարող են ռեալիստորեն պատկերվել միայն գույներով: Կահույքը, սնունդը, հագուստն
ու նորաձևության պարագաները, կոսմետիկան կկորցնեն իրենց հմայքը, եթե դրանք գովազդվեն
սև-սպիտակ: Pantone
Գույնի
Ինստիտուտի մասնագետները խնդրեցին մասնակիցներին նշել սիրելի գույները որոշակի ապրանքային
կատեգորիաներում: Բացի այդ, հարցաշարում անհրաժեշտ էր նշել ժողովրդագրական տվյալները
և դասակարգել սեփական անձն ըստ անվանակարգերի՝ <<կշռադատված>>, <<բռնկվող>>, <<հոռետեսական>>, <<ավանդական>> և <<գոռոզ>>: Այնպիսի ապրանքների միջև, ինչպիսիք
են օրինակ ներկայացուցչական և էկոնոմ դասի մեքենաները, բացահայտվեցին գունային նախապատվությունների
էական տարբերություններ:
Ըստ
Pantone Գույնի Ինստիտուտի գործադիր
տնօրեն Լեատրիս Էյսմանի, գույնի ուժը կարող է օգտագործվել ապրանքի կամ գովազդի հանդեպ
ուշադրություն գրավելու համար: Եթե գովազդն առանձնանում է ընդհանուր գունային ֆոնի
վրա, այն ընթերցողների մոտ մեծ հետաքրքրություն է առաջացնում: Ապրանք նախագծողները,
որպեսզի իրենց ապրանքը նոր տեսք ունենա, փորձում են կիրառել օրիգինալ, նախկինում ոչ
մեկի կողմից չօգտագործված գույներ: Այս ոլորտում նորարարություն են համարվում քամելեոն
գույները, որոնք փոխում են գույնը կախված դիտարկման տեսանկյունից:
Ազատ տարածություն: Որոշ դիզայներներ
այնքան են տարվում պատկերներով, որ մոռանում են սպիտակ (դատարկ) տարածության մասին:
Այստեղ գլխավոր կանոնը ծայրերից ազատ տեղ թողելն է: Կենտրոնում շատ սպիտակ հատվածը
կարող է ոչնչոցնել կոմպոզիցիայի միասնությունը. Ընթերցողը չի հասկանում, թե որ կողմ
պետք է ուղղի հայացքը:
Դե ինչ, մնում է ստեղծագործել՝ չմոռանալով հիմնական սկզբունքները:
By Anna Araqelova