Ինչպե՞ս տիրապետել ժամանակի կառավարման արվեստին
Ժամանակը մեր ունեցած ամենաարժեքավոր ռեսուրսներից մեկն է: Ի տարբերություն փողի կամ նյութական բարիքների, ժամանակը չի կարող համալրվել։ Հետևաբար, ժամանակի կառավարման տիրապետումը կարևոր է ինչպես անձնական, այնպես էլ մասնագիտական նպատակներին հասնելու համար: Ստորև բերված են մի քանի հիմնական ռազմավարություններ, որոնք կօգնեն ձեզ վերահսկել ձեր ժամանակը և խելամտորեն օգտագործել այն:
Սահմանեք
հստակ նպատակներ
Ժամանակի
արդյունավետ կառավարումը սկսվում է հստակ նպատակներ դնելուց: Բացահայտեք, թե ինչ եք
ուզում հասնել կարճաժամկետ և երկարաժամկետ հեռանկարում: Այս նպատակները բաժանեք ավելի
փոքր, գործող քայլերի: Ունենալով հստակ ճանապարհային քարտեզ՝ դուք կիմանաք, թե որտեղ
կենտրոնացնեք ձեր էներգիան և խուսափեք ժամանակ վատնելուց անկարևոր գործերի վրա:
Առաջնահերթություն
տալ առաջադրանքներին
Ոչ բոլոր
առաջադրանքները հավասարապես կարևոր են: Օգտագործեք այնպիսի տեխնիկա, ինչպիսին Էյզենհաուերի
մատրիցն է՝ առաջադրանքները դասակարգելու համար՝ հիմնվելով դրանց հրատապության և կարևորության
վրա: Կենտրոնացեք առաջին հերթին առաջնահերթ առաջադրանքների կատարման վրա: Այս մեթոդը
երաշխավորում է, որ կրիտիկական գործողությունները արագորեն իրականացվեն՝ նվազեցնելով
սթրեսը և բարձրացնելով արտադրողականությունը:
Ստեղծեք
ամենօրյա ժամանակացույց
Լավ կազմակերպված
ժամանակացույցը հզոր գործիք է ժամանակի կառավարման համար: Նախօրոք պլանավորեք ձեր օրը՝
յուրաքանչյուր առաջադրանքի համար հատկացնելով կոնկրետ ժամային բլոկներ: Իրատես եղեք,
թե որքան ժամանակ կպահանջվի յուրաքանչյուր գործողություն, և թողեք որոշ բուֆերային
ժամանակ անսպասելի ընդհատումների համար: Ժամանակացույցին հավատարիմ մնալն օգնում է
ձեզ ճիշտ ուղու վրա
մնալ:
Խուսափեք
բազմաբնույթ առաջադրանքներից
Թեև կարող
է արդյունավետ թվալ մի քանի առաջադրանքների միաժամանակյա լուծումը, բազմաֆունկցիոնալ
աշխատանքը հաճախ նվազեցնում է արդյունավետությունը և մեծացնում սխալները: Փոխարենը
կենտրոնացեք մեկ առաջադրանքի վրա։ Առաջադրանքների հաջորդական կատարումն ապահովում է
աշխատանքի ավելի բարձր որակ և ավելի արագ ընդհանուր առաջընթաց:
Վերացրեք
շեղումները
Բացահայտեք
այն գործոնները, որոնք շեղում են ձեզ ձեր աշխատանքից, ինչպիսիք են սոցիալական ցանցերը,
անհարկի ծանուցումները կամ աղմկոտ միջավայրը: Նախաձեռնող քայլեր ձեռնարկեք այս շեղումները
նվազագույնի հասցնելու համար: Օրինակ՝ կարող եք անջատել հեռախոսը աշխատանքային ժամերին
կամ օգտագործել աղմուկը չեղարկող ականջակալներ:
Սովորեք
ասել ոչ
Սովորեք` ոչ ասել առաջադրանքներին կամ պարտականություններին, որոնք չեն համապատասխանում ձեր
նպատակներին: Ավելորդ պարտավորություններից քաղաքավարի կերպով հրաժարվելը ժամանակ է
ազատում ավելի կարևոր գործունեության համար:
Ընդմիջումներ
արեք
Կանոնավոր
ընդմիջումները կարևոր են կենտրոնացումը պահպանելու համար: Պլանավորեք կարճ ընդմիջումներ
առաջադրանքների միջև՝ ձեր միտքը լիցքավորելու համար: Թարմացած միտքն ավելի ունակ է
լուծելու բարդ խնդիրները և արդյունավետ մնալու ողջ օրվա ընթացքում:
Արտացոլել
և կարգավորել
Յուրաքանչյուր
օրվա կամ շաբաթվա վերջում ժամանակ հատկացրեք մտածելու, թե որքան լավ եք տնօրինել ձեր
ժամանակը: Բացահայտեք, թե ինչն է աշխատել և ինչը՝ ոչ: Համապատասխանաբար կարգավորեք
ձեր ռազմավարությունները՝ շարունակաբար բարելավելու ձեր ժամանակի կառավարման հմտությունները:
Ժամանակի
կառավարումը յուրացնելը ոչ թե ձեր օրվա մեջ ավելի շատ գործեր ներդնելու, այլ իրապես
կարևորը առաջնահերթություն տալու մասին է: Հստակ նպատակներ դնելով, առաջնահերթություն
տալով առաջադրանքներին, ստեղծելով ժամանակացույց և նվազագույնի հասցնելով շեղումները,
դուք կարող եք վերահսկել ձեր ժամանակը և հասնել ավելի մեծ հաջողությունների կյանքի
բոլոր ոլորտներում: Հիշեք, որ ժամանակը սահմանափակ ռեսուրս է, ուստի խելամտորեն
օգտագործեք այն:
Комментарии